رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه از توزیع ۷ هزار تن آهن با قیمت تعاونی بین زلزله‌زدگان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رضا خواجه ای رییس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه با اشاره به مشارکت صد درصدی مردم مناطق زلزله زده در بازسازی ها گفت : امیدواریم با اقدامات صورت گرفته بتوانیم در زمان مشخص شده کار بازسازی و ساخت و سازها به اتمام برسد.

وی گفت : تاکنون در این مناطق عملیات ۳۴ هزار و ۹۷۰ واحد در استان کرمانشاه پی کنی، ۳۵۰ واحد عملیات آرماتوربندی و فنداسیون، ۲۷ هزار اجرای اسکلت ، ۲۱ هزار اجرای عملیات دیوارچینی، ۲۱ هزار و ۵۰۰ واحد اجرای سقف و ۱۶ هزار اجرای عملیات گچ و خاک اجرایی شده است.

خواجه ای افزود : در کنار ساخت و سازها عملیات تعمیری واحدهای خسارت دیده هم ادامه دارد و در این راستا کار تعمیر و مرمت ۵۳ هزار و ۳۵۰ واحد به پایان رسیده است.

وی با بیان اینکه هفته گذشته ۱۴ هزارمین واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب افتتاح شد، ابراز داشت: عملیات سخت و ساز در این مناطق ادامه دارد.

خواجه ای همچنین با بیان اینکه در مرحله دوم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن آهن با قیمت تعاونی خریداری شده است، تصریح کرد: ۷ هزار تن از این میزان آهن آلات در بین مردم توزیع شده است و مابقی نیز در حال حمل به مناطق زلزله زده است و در صورت تحویل آن به انبار آهن در این مناطق میان مردم زلزله زده توزیه می شود .

 

 

انتهای پیام/د

مشارکت صد درصدی مردم مناطق زلزله زده در بازسازی مناطق زلزله زده

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.