معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت : برای تأمین ایمنی جاده‌ها محورهای مواصلاتی استان بیش از 400 راهدار آماده خدمت‌رسانی به زوار کربلا هستند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فرزاد دادخواه معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به پیش رو بودن سفرهای اربعین حسینی و افزایش تردد در محورهای موردنظر ،  از آماده‌باش 80 اکیپ راهداری در سراسر محورهای مواصلاتی استان اصفهان برای خدمت‌رسانی به زائران خبر داد و اظهار کرد : این اکیپ ها با تجهیزات کامل با هماهنگی پلیس برای تأمین امنیت و ایمنی زائران حسینی در محورهای مواصلاتی استان مستقر شده‌اند.

وی با بیان این‌که در ماه‌های اخیر نقاط پر تصادف در مسیرهای تردد زائران شناسایی شده است ، افزود : برای به حداقل رساندن حوادث در این محورها نسبت به آشکارسازی نقاط پر تصادف با اجرای عملیات خط‌کشی و نصب تابلو ، علائم و تجهیزات ایمنی و شیار لرزاننده جهت آرام‌سازی ترافیک در محورهای مورد نظر اقدام شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان تأکید کرد : با توجه به این‌که مسیر اصلی تردد زائران اربعین حسینی از اصفهان- خرم‌آباد است ، تمرکز نیروهای راهداری بر این محور بیشتر است ، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان و پلیس راهور نیز در اجرای این کار همکاری‌های لازم را خواهند داشت.

دادخواه تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود بیشترین مسافران اصفهانی از مرز مهران به کربلا عزیمت کنند چون مرز مهران نزدیک‌ترین مرز برای زائران اصفهانی است.

 وی افزود : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسینی ، طرح خدمت‌رسانی متمرکز به زوار اربعین را همزمان با سراسر کشور از اول آبان ماه آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/م

 آماده‌باش 80 اکیپ راهداری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین

برچسب ها: حمل و نقل ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار