رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهاباد از ایجاد ۸۸ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش کیمته شهرستان خبرداد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: از ابتدای سال جاری، ۸۸ فرصت شغلی در سه بخش کارانگیزی، توان افزایی و کارآفرینی برای مددجویان تحت پوشش این کمیته ایجاد شد.
خضری افزود: اعتبارت هزینه شده برای این طرح‌ها یک میلیارد و ۶۰۴ میلیون تومان است؛ که با اجرای این طرح ها، ۸۸ نفر از مددجویان خودکفا شدند و زمینه اشتغال چندین نفر دیگر هم فراهم گردید.
وی اضافه کرد: این طرح‌ها شامل ۲۴ طرح است که تسهیلات آن از بخش منابع مالی تأمین می‌شود، ۶۳ طرح که هزینه از اعتبارات تبصره ۱۶ بانکی به مبلغ ۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان پرداخت میشود و یک طرح اشتغال پایدار روستایی به اعتبار میلیون ۲۰ تومان است.
وی ادامه داد: از ابتدای امسال نیز ۸۳ نفر از مددجویان آموزش‌های مهارت آموزی بلند مدت، ۳۹۲ نفر آموزش‌های پایدارسازی و توسعه ویژه ۳۷ نفر اشتغال کوتاه مدت و ۲ نفر فارغ التحصیل دانشگاهی، آموزش‌های کارآفرینی را فرا گرفتند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد گفت: در حال حاضر ۵.۵ درصد از جمعیت شهرستان مهاباد تحت پوشش خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
انتهای پیام/ه


ایجاد ۸۸ فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.