همزمان با برگزاری چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO)، استارت آپ حوزه گردشگری و صنایع دستی در این استان برگزار می شود.

برگزاری استارت آپ حوزه گردشگری در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همدان گفت: در چهلمین نشست اعضای سازمان جهانی گردشگری، فعالان، متخصصان و سرمایه گذاران بین المللی حوزه گردشگری شرکت می کنند که این استارت آپ فرصتی برای ارایه محصولات و خدمات نوآورانه به اعضای این سازمان را فراهم می کند.

وی اظهار داشت: این رویداد به عنوان نخستین استارت آپ گردشگری در استان، در راستای توسعه فرهنگ کارآفرینی دانش بنیان و زمینه سازی برای ایجاد کسب‌ و کارهای نوپا و به منظور ارایه راه حل نوین در رونق گردشگری برگزار می شود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان عنوان کرد: خلق ایده، کشف فرصت‌های ناب و ایجاد فرصت اشتغال، از دیگر اهداف این استارت آپ است که به همت میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان، اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشاورزی همدان و مرکز رشد دانشگاه بوعلی سینا همدان در آبان‌ ماه 1397 (نوامبر 2018) در هتل بین المللی باباطاهر برگزار می شود.

وی اضافه کرد: علاقه مندان برای حضور در این استارت آپ می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت event.hstp.ir تا 30 مهر ماه اقدام کنند.

گفتنی است، چهلمین اجلاس جهانی گردشگری (UNWTO) با حضور نمایندگان 150 کشور از 21 تا 23 آبان به میزبانی همدان برگزار می شود.

انتهای پیام/ د

استارت آپ حوزه گردشگری همزمان با  اجلاس جهانی گردشگری در همدان

برچسب ها: گردشگری ، اجلاس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.