فرماندار شهرستان اندیمشک از شناسایی و دستگیری سارقان مسلحی که اقدام به قتل یک راننده تریلر در مسیر این شهرستان کرده بودند خبر داد.

عاملان قتل راننده تریلر در اندیمشک در دام قانون افتادندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار شهرستان اندیمشک با اشاره به کشف جسد یک مرد در 14 شهریور ماه سال جاری بیان داشت: افرادی با لباس مبدل پلیس یک راننده تریلر را در کمربندی این شهرستان متوقف کرده و پس از به قتل رساندن وی بار آهن این تریلر را به سرقت بردند.

وی اظهار داشت: پس از گزارش کشف جسد این مرد به مرکز فوریت‌های پلیس 110 در حومه اندیمشک موضوع به صورت ویژه برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

جهانگیری تصریح کرد: پس از تلاش‌های بسیار ماموران آگاهی و اطلاعاتی موفق شدند یک باند سرقت مسلحانه که با پوشش مامور اقدام به سرقت می‌کردند را در منطقه شناسایی نمایند.

فرماندار اندیمشک به مشارکت 2 برادر در قتل راننده تریلر اشاره کرد و اذعان داشت: با اقدامات پلیس آگاهی و ماموران اطلاعاتی شهرستان و با همکاری دستگاه قضایی، سرکرده این باند شناسایی شد و پس از کسب نیابت قضایی در مخفیگاهش به دام افتاد.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل راننده و سرقت تریلر و محموله آن با همکاری 6 نفر از همدستانش اعتراف نمود.

انتهای پیام/گ

دستگیری عامل سرقت های مسلحانه

برچسب ها: قتل ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار