مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت:توجه بیش از پیش و عمیق به مسائل مذهبی و اعتقادی برکات زیادی برای جامعه خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها کاهش آسیبها و معضلات اجتماعی است .

ضرورت توجه بیشتر به مسائل مذهبی و اعتقادی به منظور کاهش آسیبها و معضلات اجتماعیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در نشستی با  هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم ؛ با بیان اینکه زینبیه اعظم و حسینیه اعظم زنجان به خوبی توانسته اند به عنوان یک الگوی شایسته و مناسب برای عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) مطرح شوند ، افزود: هر سال همه عاشقان و دوستاران اهل بیت در تمامی نقاط کشور و حتی فراتر از مرزهای جغرافیایی، شاهد حرکت عظیم خیل عاشقان حسینی در هشتم و یازدهم محرم هستند و از قاب رسانه ملی آن راه همراهی می کنند.


لطیفی افزود : توجه بیش از پیش و عمیق به مسائل مذهبی و اعتقادی برکات زیادی برای جامعه خواهد داشت که یکی از مهمترین آنها کاهش آسیبها و معضلات اجتماعی است .


وی حسینیه اعظم و زینبیه اعظم زنجان را به عنوان ظرفیتهای بزرگی برای استان و کشور عنوان کرد و گفت : باید از این ظرفیتهای عظیم برای اعتلای فرهنگ ناب و صحیح عاشورایی و همچنین آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره گرفت .


مدیرکل صداوسیمای استان در ادامه با اشاره به فعالیتهای شبانه روزی همکاران مرکز در ایام محرم تصریح کرد: همکاران خدوم مرکز در همه ساله در ایام محرم با تمام توان سعی دارند عزاداری های مردم استان را به نحو شایسته پوشش داده و سهمی کوچکی در تعظیم شعائر دینی داشته باشند .
 موسوی یکی از مسئولین هیئت امنای زینبیه اعظم زنجان هم در این دیدار ضمن قدردانی از پوشش گسترده و شایسته عزاداری های پرشور استان توسط صداوسیما گفت : زینبیه اعظم و حسینیه اعظم اکنون به الگویی برای عزاداری ساده و بی آلایش در شأن حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) تبدیل شده اند و در این مسیر نقش رسانه ملی انکارناپذیر و ستودنی است .


وی با تأکید مجدد بر نقش هیئات مذهبی در تقویت باورهای دینی و اعتقادات مذهبی در جامعه به ویژه جوانان ، اظهار داشت : عزاداری های درست و به دور از خرافه گری می تواند نقش هدایت جامعه در مسیر اسلام ناب محمدی مفید و موثر باشد .

انتهای پیام/ن

دیدار هیئت امنای مسجد زینبیه اعظم با مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.