بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز در یک نوبت صبح تمرینات خود را دنبال می کنند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به برگزاری دیدار دوستانه بازیکنان تیم فوتبال استقلال مقابل تیم منتخب آکادمی در نهایت شاگردان آبی پوش بازی را با نتیجه 2 بر یک بردند تا جایی که طبق صلاح دید شفر بازیکنان امروز در یک نوبت تمرین کنند .

بازیکنان تیم فوتبال استقلال امروز صبح سعت 11:30 در یک نوبت تمرینات خود را دنبال خواهند کرد تا برای دیدار مقابل سایپا در چارچوب رقابت های لیگ برتر آماده شوند .

وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال

داریوش شجاعیان بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال از اواخر ماه جاری نرم دوی را در چمن آغاز می کند تا بتواند برای نیم فصل دوم به استقلالی ها کمک کند .

مرتضی آقاخان همچنان به مداوای مصدومیت خود می پردازد و ین بازیکن با صلاح دید پزشک تیم می تواند از هفته های آینده به نرم دوی بپردازد .

محسن کریمی این روز ها زیر نظر فیلیپ تمرینات خود را دنبال می کند تا آماده بازی برای استقلالی ها شود .

فرشید اسماعیلی نیز در صورت نیازنداشتن به عمل جراحی می تواند از 2 ،3 روز دیگر به تمرینات باز گردد و البته و بازی مقابل سایپا در چارچوب رقابت های لیگ برتر را به طور قطع از دست داده است .

بازگشت بازیکن جنجالی استقلال به تهران

طارق همام نیز که این روز ها به بازیکن حاشیه ای آبی ها تبدیل شده با بازگشت به تهران باید تحت نظر قرار بگیرد تا میزان مصدومیتش مشخص شود .البته این بازیکن با حضور در عراق برای تیم سابقش بازی کرده و به نظر مشکلی آسیب دیدگی اش رفع شده باشد و مشکلی برای دیدار در هفته نهم رقابت های لیگ برتر مقابل سایپا نداشته باشد .همام که در حال حاضر به تهران بازگشته باید در کمیته انضباطی باشگاه نیز حضور پیدا کند.

مدير استقلال پيگير پرداخت چك انتقال شجاعيان

با توجه به انتقال شجاعيان از گسترش فولاد به تيم استقلال همچنان چك آخر اين انتقال از سوى آبى ها پاس نشده تا جايى كه فتحی سرپرست باشگاه استقلال طى تماس با با نصیرزاده بر سر پرونده شجاعیان قرار شده هفته آینده مشکل پرداختی چک آخر شجاعیان را حل كند.

استقلال حق فسخ قرارداد ستاره گران قيمت را ندارد

مديران باشگاه استقلال در حالى قرارداد الحاجى گرو را ٣ ساله منعقد كرده اند كه به هيچ وجه نمى توانند قرارداد اين بازيكن را فسخ كنند و اينكه مطرح شده استقلالى ها در صورت عدم رضايت مى توانند فسخ قرارداد و يا به صورت قرضى اين بازيكن گران قيمت را راهى تيم ديگر كنند كذب است.

قرارداد گرو فقط در يك صورت فسخ مى شود و آن هم اين است كه اين بازيكن خودش تصميم به جدايى از جمع آبى پوشان بگيرد.

مصدوميت اين بار گريبانگير سرپرست استقلال شد

فتحى سرپرست باشگاه استقلال اين روزها به دليل مشكل كند درد به فيزيوتراپى مى پردازد و پيگير وضعيت سلامت خود است و طبق پزشكان وى به چند روز استراحت نياز دارد.

جلسه شفر و سرپرست باشگاه استقلال

شفر سرمربى تيم فوتبال استقلال امروز در نشستى با فتحى پيرامون مسائل روز باشگاه و انتخاب دستيار صحبت خواهد كرد.


بیشتر بخوانید:

شکرآب روی نیمکت استقلال

آبی ها از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شوند

فرمانده استقلال دیدار با سایپا را از دست داد


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار