فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت:بستر و زمینه لازم برای مشارکت خود جوش کلیه دستگاههای اجرایی و آحاد جامعه برای تحقق اهداف آموزش و پرورش  باید فراهم گردد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛   خدادادی  فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی  در چهارمین جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان گفت :  بستر و زمینه لازم برای مشارکت خود جوش کلیه دستگاههای اجرایی و آحاد جامعه برای تحقق اهداف آموزش و پرورش  باید فراهم گردد، که به نوعی می شود گفت فراهم آمده است و بایداز آن  استفاده کرد.
بستر و زمینه لازم برای مشارکت خود جوش  آحاد جامعه باید فراهم گردد
 خدادادی  بیان کرد: کمکهای ادارات و ارگانهای شهرستان  زمانی محقق می شود که کلیه راههاوبستر  ممکن جهت این مشارکت گسترده فراهم شود.

 خدادادی بر استفاده از ظرفیت خیرین در این برهه حساس شهرستان تاکید کرد و افزود: برای توسعه، ساخت و تجهیز مدارس باید از همین ظرفیت های موجود استفاده کرد و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان یکی از مقوله های مهم اجتماعی و زیر بنای توسعه اجتماعی در اولویت قرار گیرد.
بستر و زمینه لازم برای مشارکت خود جوش  آحاد جامعه باید فراهم گردد
وی در ادامه خواستار بهره گیری از تمام ظرفیتها ی موجود برای آموزش و پرورشی پویا در شهرستان ثلاث باباجانی شد.
 
 چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی  و اعضای شورا با محوریت فضاهای آموزشی تخریبی، و ضعیت شبانه روزی ها و افزایش پوشش تحصیلی برگزار شد.
در این جلسه وضعیت پوشش تحصیلی، فضاهای آموزشی تخریبی شهر و روستاها و شبانه روزیها ی داخل شهر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ز

 
وضعیت پوشش تحصیلی، فضاهای آموزشی تخریبی شهر و روستاها ثلاث باباجانی بررسی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.