رئیس انجمن ورزش‌های هوایی استان بوشهر گفت: برخی سودجویانی که در رشته‌های مرتبط با این انجمن بدون مدرک اقدام به جذب دانشجو در این استان می‌کردند شناسایی و از آن‌ها به شورای تامین شکایت شده است.

شناسایی متخلفان آموزش ورزش‌های هوایی در بوشهربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خلبان محمد جعفر آبادی گفت: با توجه به مخاطره آمیز بودن ورزش‌های هوایی به منظور تامین امنیت بیشتر فعالیت در این حوزه انتظار است علاقه‌مندان تنها از طریق باشگاه‌های رسمی اقدام به فعالیت کنند.

وی افزود: انجمن ورزش‌های هوایی اکنون در شهرستان‌های تنگستان، گناوه، بوشهر، دشتستان، دشتی و کنگان فعال است.

جعفر آبادی ادامه داد: فعال سازی انجمن ورزش‌های هوایی شهرستان‌های دیلم و جم نیز در دستور کار قرار گرفته و بزودی اجرایی می‌شود.

وی بیان داشت: اکنون ۲۵۰ نفر از استان بوشهر در رشته‌های پاراموتور، پاراگلایدر و پارا تراک فعالیت دارند که بزودی با توجه به دریافت مجوز فعالیت رشته سقوط آزاد، این سبک نیز فعالیت‌های خود را در استان بوشهر آغاز می‌کند.

رئیس انجمن ورزش‌های هوایی استان بوشهر یادآور شد: با هدف تامین ایمنی فعالیت این رشته‌ها در استان بوشهر برای نخستین بار دوره‌های آموزش امنیت پرواز در گناوه استان بوشهر برگزار شد.

جعفر آبادی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نخستین همایش پروازی بانوان در رشته پاراگلایدر به مدت یک روز و با حضور بیش از ۲۰ نفر به میزبانی شهرستان دشتستان برگزار شد.

انتهای پیام/م

متخلفان آموزش ورزش های هوایی در بوشهر شناسایی شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.