مرجع عظام تقلید گفت: مسئولان کشور باید برای کاهش تصادفات جاده ای اقدامات اساسی و تلاش مضاعف داشته باشند.

مسئولان برای کاهش تصادفات جاده ای تلاش کنندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ آیت الله جعفر سبحانی در دیدار رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی کشور با بیان این مطلب افزود: هر روز ۴۵ نفر در جاده‌های کشور کشته می‌شوند و این یک معضل جدی است که باید علل و عوامل آن مورد بررسی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه امروز جاده‌های کشور وضعیت مناسب تری نسبت به گذشته داشته و یکی از علت‌های عمده تصادفات عجله و رانندگی ضعیف برخی رانندگان است، اظهار داشت: مأموران راهنمایی و رانندگی باید در این جهت اقدامات اساسی انجام دهند.
وی گفت: در این مسیر اگر کار‌ها و اقداماتی انجام شود، بدون تردید بسیار ارزشمند و مهم خواهد بود و در نزد پروردگار متعال نیز دارای اجر بسیاری است.

این مرجع تقلید در پایان با تجلیل از کارکنان اورژانس کشور، شغل این افراد را نوعی عبادت برای نجات جان انسان‌ها دانست و گفت: اگر کسی جان یک نفر را نجات دهد، گویی جان انسان‌ها را نجات داده و این خدمتی بسیار ارزشمند است.

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور روز یکشنبه در سفر یک روزه به شهر مقدس قم با جمعی از علما و مراجع عظام تقلید دیدار و گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات این نهاد در جهت خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/ز

پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با آیت الله سبحانی دیدار کردند

برچسب ها: سخن بزرگان ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.