معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت:پلیس امروز در کنار انجام وظایف و ماموریت‌های انتظامی، کار فرهنگی و اجتماعی را نیز انجام می‌دهد.

 خدمات اجتماعی و فرهنگی پلیس درهفته ناجابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت :در این راستا طی هفته ناجا، خدمات مشاوره در زمینه‌های خانوادگی، ازدواج، تربیتی، انتظامی، درمان اعتیاد و روانشاختی در دو نوبت صبح و عصر در مرکز مشاوره پلیس برای عموم شهروندان به صورت رایگان انجام شد.

وی افزود:در این هفته ۹۳ جلسه مشاوره حضوری، یک جلسه مشاوره گروهی و ۲۵ مشاوره تلفنی در این مرکز صورت و اقداماتی همچون برپایی غرفه مشاوره و نمایشگاه درنماز جمعه، مصاحبه تبلیغاتی در خصوص معرفی مرکز مشاوره و خدمات مشاوره رایگان توسط فرمانده انتظامی از شبکه استانی صدا و سیما در ایام هفته ناجا انجام گرفت.

معاون اجتماعی پلیس استان با اشاره به نقش مشاوره و راهنمایی در کاهش سردرگمی‌ها و دیگر مشکلات امر تصمیم گیری یادآور شد: مرکز مشاوره پلیس استان واقع در خیابان کارگر هر روز در ساعات اداری پذیرای مراجعین است و هم اکنون در تمامی کلانتری‌های شهرستان کرمان دوایر مشاوره فعال هستند.

انتهای پیام/ح

خدمات فرهنگی پلیس درکرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار