دو افسر پلیس بلژیک که تلاش می‌کردند یک خودرو را متوقف کنند، به ضرب گلوله افراد مسلح حاضر در خودرو زخمی شدند.

زخمی شدن دو افسر پلیس بلژیک در اثر شلیک مهاجمان مسلحبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پلیس بلژیک امروز یکشنبه اعلام کرد دو افسر پلیس این کشور که سعی در متوقف کردن خودرویی مشکوک را داشتند، توسط مهاجمان مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و زخمی شدند.

پلیس فدرال بلژیک در پیامی که در توئیتر منتشر شد، اعلام کرد: «امیدواریم این دو همکار ما که در حادثه تیراندازی شب گذشته زخمی شدند به زودی سلامت خود را بدست آوردند.»

چالز میشل، نخست وزیر و جان جامبون، وزیر داخلی بلژیک با تائید خبر زخمی شدن دو افسرپلیس این کشور، حمایت خود از این افسران پلیس، خانواده‌ها و دوستان آنها ابراز داشتند. مقامات بلژیکی در این خصوص اعلام کردند «ما از دو افسر زخمی پلیس حمایت می‌کنیم. ما باید در مقابل کسانی که به نهادهای اجرای قانون حمله می‌کنند، تزلزل ناپذیر عمل کنیم.»

بنا به اعلام شبکه تلویزیونی آر بی تی اف بلژیک، پلیس در حال تعقیب این خودروی مشکوک بود و آنها در جاده‌ای در بخش شرقی این کشور اقدام به تیراندازی به سمت ماشین گشت پلیس کردند. پلیس به طور جدی تحقیقاتی را در این خصوص آغاز کرده است. هویت مظنونین این ماجرا در حال شناسایی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار