مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان بر برگزاری دوره‌های آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی و نحوه تعاملات اجتماعی برای کارکنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن محمدحسینی مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان اظهار کرد : آموزش کارکنان رفع تخلفات شهری اولویت شاخص است و می‌تواند در نحوه برخورد با مردم و رفع تخلفات صورت گرفته مؤثر باشد.

 وی گفت : این مجموعه آموزش تمام کارکنان در رده‌های مختلف از جمله مأموران برخورد با تخلفات ساختمانی، سد معبر، مشاغل مزاحم و ... را در دستور کار خود قرار داده است، زیرا کرامت مردم و رعایت حقوق انسانی آنها را خط قرمز خود می‌داند.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در دو بخش عمومی و تخصصی افزود : دوره‌های عمومی شامل اخلاق اداری و نحوه تعاملات اجتماعی است که این دوره‌ها هر شش ماه یک بار تکرار می‌شود و دوره‌های تخصصی نیز برای گروه‌های فنی برگزار و این دوره‌ها هر سه ماه یک بار برگزار می‌شود.

محمدحسینی با اشاره به تخلف سد معبر صنوف تصریح کرد: تبصره یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها ضمن اینکه استفاده از معابر عمومی برای کسب را ممنوع اعلام کرده، شهرداری را نیز موظف به رفع سد معبر کرده است.

وی رویکرد مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان را پیشگیری ، فرهنگسازی و افزایش سطح آگاهی مردم و در ادامه تعامل و هماهنگی با دستگاه‌های مختلف دانست و ادامه داد : اگر فرهنگ احترام به حقوق شهروندان و ایجاد معابر بدون سد در شهر حاکم شود ، بدون تردید اصفهان شهری پاک از تخلف سد معبر خواهد شد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در سال‌جاری با همکاری اتحادیه‌های صنفی ، گشت‌زنی‌های مشترکی همراه با بازرسان اتحادیه‌ها ، بازرسان اماکن و نیروهای آموزش دیده شهرداری ، پلیس راهور و انتظامی انجام شده است ، گفت : در این بازرسی‌ها ، تذکرات لازم به واحدهای صنفی متخلف داده می شود و چنانچه توجه نشد ، برخوردهای قانونی را انجام خواهیم داد؛ با فرایند تعریف شده به رفع تخلفات شهری صنوف به ویژه سد معبر اقدام و با مستندسازی روند تخلفات را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/م

گشت‌زنی‌های مشترک برای پیشگیری و رفع تخلفات واحدهای صنفی در اصفهان

برچسب ها: شهرداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.