۱۹۷ تن رب گوجه فرنگی که توسط ۸ دستگاه تریلی در آستانه خروج غیرقانونی از کشور بود، با ابتکار عمل پاسداران گمنام امام زمان و بسیجیان استان سیستان و بلوچستان شناسایی و توقیف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، ۱۹۷ تن رب گوجه فرنگی که به وسیله ۸ دستگاه تریلی قصد خروج غیرقانونی از کشور را داشت با ابتکار عمل پاسداران گمنام امام زمان(عج) و بسیجیان استان سیستان و بلوچستان شناسایی و توقیف شد.

بر اساس این گزارش با توجه به اینکه خروج کالاهای اساسی و ضروری مردم بدون مجوز قاچاق بوده و غیر قانونیاست این ۸ تریلی قبل از خروج از کشور با تلاش و اقدام به موقع بسیجیان منطقه شناسایی و توقیف شد.

گفتنی است قرار بود این ۱۹۷ تن رب گوجه فرنگی از منطقه مرزی «میلک» و در پوشش مواد لبنی به کشور افغانستان قاچاق و در شهر «نو» افغانستان به فروش برسد که با دستور مقام قضایی توقیف شد.

این گزارش همچنین می افزاید که صاحب این بار شناسایی و به مقام قضایی معرفی شده و کلیه افرادی که در این مسئله دخیل بوده اند در بازداشت به سر می برند.

همچنین در پایان ضمن تشکر از مقامات قضایی به ویژه دادستان شهرستان هیرمند به اطلاع می رساند که عموم مردم می توانند گزارشات خود را از طریق شماره تماس ۱۱۴ به اطلاع سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برسانند.

 

انتهای پیام/پ

 

کشف کالای قاچاق در سیستان و بلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار