فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از انهدام یک باند سرقت خودروی نیسان با ۷ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ محمد، ولی مرادی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودروی نیسان در این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و همکاری‌های مردمی سارقان را که در داخل باغی در آن شهرستان سکونت داشتند شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ۲ نفر از سارقان که در حال استعمال مواد مخدر در محل مورد نظر بودند، در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی از متهمان خبر داد  افزود: این دو سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها به سرقت خودرویی که در اختیار آنان بوده توسط یکی از همدستانشان اعتراف کردندکه با تشکیل تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی سرکرده این باند در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی قائم شهر گفت: متهمان در ادامه بازجویی‌های تاکنون به سرقت ۷ دستگاه خودروی نیسان در این شهرستان و شهرستان‌های همجوار اعتراف کردند و در بازدید‌های به عمل آمده از محل اختفای سرکرده این باند ۶ دستگاه خودروی سرقتی دیگر نیز کشف شد.

مرادی با اشاره به این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.

  انتهای پیام /ر 

دستگیری سارقان باند سرقت در قائم شهر 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.