رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر در تهران خبر داد.

کشف ۲۰۹ کیلو‌گرم حشیش در جاده تهران-قمسرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از دستگیری قاچاقچیانی که قصد وارد کردن مواد مخدر حشیش به پایتخت را داشتند خبر داد و گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از فعالیت و اقدامات یک باند قاچاق مواد مخدر و روان گردان، پرونده ای در این خصوص تشکیل شد و مراتب کنترل و نظارت پرونده در دستور کار معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ سه نفر از اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر به سرکردگی یکی از قاچاقچیان به نام و سابقه دار با هویت ص. که قصد وارد کردن مواد مخدر به پایتخت را داشتند شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: یک تیم عملیاتی جهت دستگیری متهمان به محورهای مواصلاتی پایتخت اعزام شدند که پس از ساعت ها کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی به تهران، در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه روز ۱۹ مهر ماه سال جاری خودرو متخلفان مورد رویت ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با اخذ دستور قضایی، پس از مشاهده خودرو متهمان جهت دستگیری آنها دستور ایست به راننده خودرو داده شد. پس از صدور فرمان ایست پلیس، راننده خودرو مورد نظر دیوانه وار و با سرعت بسیار زیاد اقدام به فرار کرد که در همین زمان عملیات تعقیب و گریز پلیسی آغاز شد و ماموران پلیس ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو متهمان شلیک کرده و پس از متوقف کردن خودرو، ماموران اقدام به دستگیری هر سه سرنشین متهم داخل خودرو کردند.

سرهنگ بخشنده تصریح کرد: ماموران در هنگام بازرسی از خودرو مقدار ۲۰۹ کیلوگرم ماده مخدر حشیش را از زیر صندلی عقب خودرو متهمان کشف و ضبط کردند.

وی در پایان با اشاره به انتقال متهمان و مواد مکشوفه به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: متهمان ضمن اعتراف به بزه خود و حمل مواد مخدر، با تشکیل پرونده جهت بررسی موضوع و شناسایی دیگر متهمان احتمالی، پرونده برای بررسی بیشتر جزییات و صدور حکم به مقام قضایی انتقال داده شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار