سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: مجمع نمایندگان از هیچ تلاشی برای تعیین فوری‌تر استاندار کرمان تا کنون دریغ نکرده، اما این تلاش همچنان بی فایده مانده.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، یحیی کمالی‌پور سخنگوی مجمع نمایندگان استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک لیست ۳۰ نفره برای تعیین استاندار کرمان تاکنون به دولت ارائه شده است، اما نتیجه‌ای نداشته است.

وی با اشاره به وعده‌های وزارت کشور در خصوص تعیین تکلیف شدن استاندار کرمان در هر هفته، گفت: طی چهار ماه گذشته دولت هر روز وعده هفته آینده برای تعیین استاندار کرمان داده‌اند، اما هیچ اقدامی صورت نگرفته و امروز دیگر ما به جای دولت خجالت می‌کشیم.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که استان کرمان ۱۱ درصد وسعت کشور را در بر دارد، اعلام کرد: ما از همه اهرم‌های قانونی استفاده کرده‌ایم تا دولت وضعیت استاندار کرمان را مشخص کند به‌طوری‌که هم طرح سوال و هم تذکر را در مجلس شورای اسلامی داده و هم مصاحبه متعدد از سوی اعضای مجمع نمایندگان در این زمینه صورت گرفته و خلاصه هر کاری که می‌توانستیم انجام داده‌ایم، اما هیچ پاسخی تا کنون در یافت نکرده ایم.

انتهای پیام/ی

از خرداد تا کنون استانداری کرمان با سرپرست اداره می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.