شکرالله سلمان زاده به عنوان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تعیین شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛نظری مدیر دانشگاه جندی شاپور اهواز در مراسم تودیع و معارفه رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: آبادان همواره در جایگاه علمی بسیار بالایی قرار داشته است؛ ما باید به سمت توسعه داخلی و بین المللی کردن دانشکده علوم پزشکی آبادان پیش برویم.

وی افزود: سلامت به عنوان یک مولفه رفاه اجتماعی باید جایگاه خود را پیدا کند؛در مدت مدیریت دکتر آموزنده در آبادان تحولات خوبی در راستای توزیع عادلانه به خدمات بهداشت و درمان میان مردم و آموزش حرفه ای رقم خورد.

جلیل مختار نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: انتظار داشتیم حکم رییس دانشکده آبادان را وزیر بهداشت شخصا صادر کنند.

وی افزود: مردم آبادان، خرمشهر و شادگان در دوران دفاع مقدس تا پای جان از مملکت دفاع کردند و بر گردن همه حق دارند و حالا باید به نحو احسنت به آنها خدمت بشود.

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت منطقه آزاد اروند میتواند دانشکده علوم پزشکی را به یک دانشگاه بین المللی تبدیل کند.

مختار افزود: لازمه تحقق پیشرفت در زمینه بهداشت و درمان و ایجاد توسعه آن نیازمند همت و تلاش بی وقفه مسئولان است.

دکتر آموزنده رییس سابق دانشکده علوم پزشکی آبادان  هم گفت: منطقه آزاد اروند بزرگترین حامی دانشکده علوم پزشکی آبادان بود.

وی افزود: ما در آغاز کار یک برنامه ریزی در ۹ فصل برای توسعه بهداشت و درمان انجام دادیم و موافقت نامه ۴۰۰ میلیارد تومانی با منطقه آزاد اروند امضا کردیم که ۸۰ میلیارد تومان آن جذب شده است.

دکتر سلمان زاده رییس جدید دانشکده علوم پزشکی آبادان نیز گفت:دانشکده آبادان این ظرفیت را دارد که به یک قطب علمی در منطقه و کشور تبدیل بشود.

وی اجرای برنامه تحول و ارتقاء جایگاه دانشکده را از جمله برنامه های خود اعلام کرد.

شکرالله سلمان زاده با مدرک تحصیلی تخصص بیماریهایی عفونی سمت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و ریاست مرکز بهداشت استان خوزستان را در کارنامه خود دارد و با حفظ سمت به عنوان رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان تعیین شد.

پیش از این علیرضا آموزنده ۴ سال در این سمت به جامعه بهداشت و درمان آبادان خدمت کرد.

انتهای پیام/ د

معارفه رییس دانشکده علوم پزشکی  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.