مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان از آغاز طرح آمارگیری روستایی در ۳۶۸ روستای این استان خبرداد و گفت: در این طرح اطلاعات ۸ هزار و ۷۱۷ مسکن روستایی گیلان ثبت می‌شود.

طرح آمارگیری روستایی در ۳۶۸ روستای گیلان آغاز شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد اکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان  پیش از ظهر شنبه در حاشیه آغاز طرح آمارگیری روستایی در گیلان در جمع خبرنگاران گفت: طرح آمارگیری روستایی از امروز به مدت یک ماه تا ۲۱ آبان ماه سال جاری در ۳۶۸ روستای استان گیلان اجرا می‌شود.

اکبرزاده افزود: در قالب این طرح ویژگی‌های هشت هزار و ۷۱۷ مسکن روستایی از نظر نوع سازه ساختمان، زیربنا، مساحت، نوع مصالح ساختمانی، میزان مقاومت یا غیرمقاوم بودن براساس فرم‌های از پیش طراحی شده آمارگیری و ثبت می‌شود.

وی به برخی مزایای اجرای این طرح اشاره و تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح بررسی نقش مقاوم سازی در روستا‌ها و آگاهی از نوع ساخت و ساز‌ها در این مناطق است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به حضور ۲۲ مامور سرشماری در قالب گروه‌های چند نفره، مطرح کرد: بعد از پایان آمارگیری تمامی اطلاعات جمع آوری شده به بنیاد مسکن کشور ارسال می‌شود تا در راستای برنامه ریزی توسعه روستایی در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذیربط و مراکز آموزش عالی قرار گیرد.

انتهای پیام/ف

آغاز طرح آمارگیری روستایی در ۳۶۸ روستای گیلان

برچسب ها: مسکن ، بازار مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.