کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی رای صادر شده را به بازیکن این تیم فوتبال ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جلسه کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی روز چهارشنبه هفته گذشته برای رسیدگی به پرونده یوسف سیدی برگزار شد که اعضای این کمیته در غیاب سیدی رای نهایی را صادر کرده و حکم را به این بازیکن ابلاغ کردند.

نتیجه رای صادرشده برای سیدی هنوز رسانه‌ای نشده است و باید دید واکنش این بازیکن به این حکم چیست.

البته سیدی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان شکایت کرده و خواهان برگه رضایت نامه اش از این باشگاه شده است تا به تیم دیگری برود.

پرداختی‌های تراکتورسازی به ۳۰ درصد رسید

باشگاه تراکتورسازی روز پنج شنبه هفته گذشته ۱۰ درصد مبالغ قرارداد بازیکنان را پرداخت کرد تا مجموع پرداختی‌های این باشگاه به ۳۰ درصد برسد.

از زمانی که زنوزی مالکیت باشگاه تراکتورسازی را برعهده گرفته است شرایط مالی این باشگاه بهتر شده و مبلغ قرارداد بازیکنان به موقع پرداخت شده است.

تراکتورسازان با پرواز چارتر راهی آبادان می‌شوند

تیم فوتبال تراکتورسازی در حالی روز شنبه هفته آینده در چارچوب هفته نهم لیگ برتر به مصاف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌رود که طبق برنامه قرار است روز جمعه با پرواز اختصاصی راهی آبادان شود.

در حالی که پروازی از تبریز به آبادان وجود ندارد، اما با رایزنی صورت گرفته، اعضای تیم تراکتورسازی با چارتر عازم آبادان می‌شوند.


بیشتر بخوانید: باشگاه تراکتورسازی به تخلفات "سیدی" رسیدگی کرد

مصاحبه با رسانه‌ها کار دست بازیکن تراکتورسازی داد

جدایی سیدی از تراکتورسازی قطعی شد/ توشاک به کشورش باز می‌گردد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار