مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از انجام ۱۰۵ عملیات رهاسازی در استان کرمانشاه خبر داد .

انجام ۱۰۵ عملیات رهاسازی در استان کرمانشاهبه گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ امیریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از انجام ۱۰۵ عملیات رهاسازی در استان خبر داد و گفت: در این راستا به ۲ هزار مصدوم امدادرسانی شده است.

وی گفت : با وقوع ۵۵۱ حادثه ۲ هزار و ۸۸ کرمانشاهی حادثه دیده توسط نیروهای هلال احمر امداد رسانی شدند.

وی تعداد کل آسیب دیدگان را در نیمه نخست امسال را ۲ هزار و ۹۸۹ نفر دانست و گفت: مجموع کل نجات یافتگان ۶۹۳ نفر شامل ۳۷۴ نفر انتقال داده شده و ۳۱۹ سرپایی بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه با بیان اینکه به یک هزار و ۵۱۰ نفر امداد رسانی شده، مجموع کل افراد اسکان داده شده را ۱۶۶ نفراعلام کرد.

وی با اعلام اینکه پنج هزار و ۵۸۲ نیروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شده، مجموع کل عملیات های انجام شده رهاسازی را ۱۰۵ مورد دانست.

امیریان خاطرنشان کرد: میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت هلال احمر در این مدت چهار دقیقه و ۳۲ ثانیه بوده است.

وی افزود: همچنین میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه هشت دقیقه و ۳۷ ثانیه بوده است.

امیریان میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان را یک ساعت و سه دقیقه اعلام و عنوان کرد: در نیمه سال نخست امسال ۲۵ قلم زیستی و ۷۵۰ قلم مواد غذایی میان مردم توزیع شده است.

وی گفت: طی این مدت ۹۱۱تیم عملیاتی، ۱۴ پزشک، ۳۱ پرستار، چهار هزار و ۴۸۹ نجاتگر، یک هزار و ۵۹ امدادگر برای ارائه خدمات به مردم فعالیت کردند .

 

 

انتهای پیام/د

امداد رسانی به ۲ هزار مصدوم در استان کرمانشاه

 

برچسب ها: اخبارپزشکی ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.