مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان گفت: دهمین جشنواره فراگیری "نخستین واژه" ویژه دانش‌آموزان استان با مشارکت شرکت آبفا و اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد حسین محمدی گفت: دهمین جشنواره فراگیری "نخستین واژه" ویژه دانش‌آموزان استان با مشارکت شرکت آبفا و اداره‌کل آموزش و پرورش استان کردستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری این جشنواره افزود: جشنواره فراگیری نخستین واژه روز شنبه نوزدهم آبان ماه در استان کردستان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزارش این جشنواره آموزش مدیریت مصرف آب و روش‌های بهینه مصرف و نیز افزایش میزان شناخت دانش‌آموزان از وضعیت منابع آب کشور است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان عنوان کرد: در این راستا در جشنواره مذکور، توزیع بسته‌های آموزشی میان دانش‌آموزان و همچنین برگزاری نشست هم‌اندیشی میان اولیا و مربیان در خصوص اهداف جشنواره هم برگزار می‌شود.

محمدی بیان کرد: جشنواره نخستین واژه در ۱۰ مدرسه و ۱۰ شهر مراکز شهرستان استان کردستان با حضور دانش‌آموزان و والدین آن‌ها برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: دلیل نامگذاری جشنواره با عنوان نخستین واژه قرارگیری دو حرف " آ" و "ب" در ابتدای حروف الفبا است که آب را به عنوان اولین کلمه که مایه حیات انسان است، می‌سازد.

وی در پایان یادآو شد: این جشنواره به روال سال‌های گذشته قرار است با حضور مسئولان و مدیران دستگاه‌‌های مختلف شهرستانی، امور آب و فاضلاب شهری، شهرداری‌ها و اعضای شوراهای شهر و اولیا و مربیان دانش‌آموزان به صورت همزمان برگزار شود.

انتهای پیام/م

دهمین جشنواره فراگیری "نخستین واژه" ویژه دانش‌آموزان

برچسب ها: دانش آموزان ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.