رئیس سازمان حج و زیارت همدان گفت: تاکنون برای ۵ هزار و ۴۰۰ زائر اربعین در استان صادر ویزا شده است.

صدور ویزا برای زائران اربعین در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محسن ساغرچی، رئیس سازمان حج و زیارت همدان به  ثبت نام پیاده ‌روی اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: تاکنون ۶ هزار نفر برای حضور در پیاده‌روی اربعین ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد برای ۵ هزار و ۴۰۰ نفر ویزا صادر شده است.

وی با بیان اینکه هزینه صدور ویزا برای هر نفر، ۲۳۴ هزار و ۸۷۵ تومان است، خاطرنشان کرد: ۳۳ دفتر زیارتی دارای مجوز حج و زیارت، ثبت‌‌نام زائران اربعین حسینی را برعهده دارند، زائران نیز می‌توانند ظرف مدت ۴۸ ساعت ویزای خود را دریافت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان ادامه داد:از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵۰ کاروان با نظارت این مجموعه از استان به عتبات اعزام شده اند که به دلیل مشکلات اقتصادی و افزایش نرخ ارز نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد کاهش داشته است.

ساغرچی گفت: به دلیل افزایش نرخ دلار و بلیت هواپیما نرخ سفر کاروان‌های زمینی به عتبات عالیات نیز افزایش یافته است و از یک میلیون و هفتصد هزار تومان تا ۲ میلیون متغییر است.

وی یادآور شد: این نکته را نباید فراموش کرد هتل شهر‌های عراق، نجف و کاظمین درجه‌بندی است لذا قیمت کاروان‌های زمینی و هوایی نیز متغیر بوده و این زائر است که خود انتخاب می‌کند از چه سطحی از خدمات کیفی برخوردار شود.

انتهای پیام/ب

ثبت نام پیاده روی اربعین در همدان

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.