رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری 2 موکب در این شهرستان خبر داد.

برپایی 2 موکب در نهاوندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت‌الاسلام فیض‌الله اسد پور، رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند بیان کرد: بسیجیان شهرستان نهاوند در ایام پیاده‌ روی اربعین با برپایی ۲ موکب در میدان سیدالشهداء(ع) واقع در خروجی شهر نهاوند به سمت کرمانشاه و ورودی شهر فیروزان از زائرین اربعین حسینی خدمات رسانی خواهند کرد.

وی به خدمات رسانی موکب ها اشاره کرد و افزود: در این موکب‌ها خدماتی از قبیل برگزاری نماز جماعت، اسکان موقت، پذیرایی، خدمات پزشکی و دارویی، راهنمایی و مسیریابی، توزیع بسته‌های فرهنگی و غیره ارائه می‌شود که این موکب‌ها از ۲۰ مهرماه خدمت‌رسانی به زائرین را آغاز خواهد کرد.

رئیس اوقاف نهاوند با اشاره به اینکه اداره اوقاف شهرستان نهاوند با همکاری هیئت امنای آستان شاهزاده محمد و علی اقدام به تهیه بسته‌های خوراکی اقدام می‌کند، گفت: در سال جاری آستان مقدس شاهزاده محمد با همکاری اداره اوقاف مسئولیت پشتیبانی از موکب دایر شده در مرز میر جاوه را عهده‌دار است.

حجت الاسلام اسد پورافزود: همچنین برای افرادی که از این سفر معنوی جامانده‌اند نیز اقدامات و ویژه‌ برنامه‌های فرهنگی مناسبی در نظر گرفته ‌شده که در آستان امامزادگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این ویژه ‌برنامه در بقاع متبرکه شاهزاده محمد و علی، امام‌ زاده ابراهیم، امام‌ زاده مهدی، امام‌ زاده فضل و امام ‌زاده جعفر برگزار می‌شود، گفت: خیران و علاقه‌مندان به اهل‌بیت می‌توانند نذورات خود را در این زمینه به موکب‌ها و آستان امام زادگان تحویل دهند تا در این اقدام خداپسندانه شریک باشند.

انتهای پیام/ب

برگزاری ویژه ‌برنامه اربعین درنهاوند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار