احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها به دلیل بارش رگباری در برخی استانهای غربی و شمالی کشور وجود دارد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان هواشناسی کشور ،پیرو اطلاعیه شماره 69 چهارشنبه مورخ 97/07/18 و  ضمن تایید اعتبار اخطاریه شماره 59 پنجشنبه مورخ 97/07/19 به اطلاع می رساند طی دو روز آینده دربرخی مناطق شمال غرب، غرب، بخشهایی ازمرکز ، استانهای واقع در دامنه های زاگرس مرکزی و جنوبی و استانهای واقع در دامنه های جنوبی البرز، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت به شرح زیر پیش بینی می شود.

جمعه مورخ 97/7/20: دربرخی نقاط  استانهای  اردبیل،آذربایجان غربی و شرقی،تهران،البرز،قزوین،زنجان،همدان،مرکزی،کردستان،کرمانشاه،لرستان،خراسان شمالی،شمال خراسان رضوی،کهگیلویه و بویر احمد،شمال فارس،غرب و جنوب اصفهان.
 
شنبه مورخ97/07/21: دربرخی نقاط  استانهای  اردبیل،آذربایجان غربی و شرقی،تهران،البرز،قم،قزوین،زنجان،همدان،مرکزی،کردستان،کرمانشاه،لرستان،چهار محال بختیاری ،کهگیلویه و بویر احمد، فارس،نیمه غربی اصفهان،غرب سمنان،شرق بوشهر،جنوب یزد.
 
با توجه به رگباری بودن بارشها ،احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیلها و رودخانه ها  در مناطق ذکر شده وجود دارد. از این رو تو صیه می شود برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود .
 
لازم به ذکر است از اوایل امشب تا ظهر شنبه آبهای دریای خزر مواج می باشد از این رو  توصیه می شود نکات ایمنی هنگام تردد قایقهای سبک و تفریحی رعایت گردد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: هواشناسی ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار