آیت الله مهدوی نژاد گفت: ناکارآمد نشان دادن نظام و ایجاد یاس و ناامیدی از حربه های دشمن برای نفوذ است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی نژادامام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان گفت : ناکارآمد نشان دادن نظام و ناامید کردن مردم ، علاوه بر نفوذ ، ضرورت همراهی با اهداف و برنامه های امریکایی و استعماری را القا می کند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند : ترویج بن بست نمایی در اهداف و برنامه های والای نظام جمهوری اسلامی ایران خیانت به کشور است.

امام جمعه موقت سمنان تاکیدکرد: ملت ایران ادامه دهنده نهضت حسینی و عزت یافتگان مکتب امام خمینی اند و با قدرت ، هرگز برای نفوذ استعمار راهی باز نمی کنند .

حجت الاسلام مهدوی نژاد با بیان فراز هایی از سخنان اخیر رهبری در جمع فرماندهان بسیج گفت : در موضوع FATF و CFT ( برنامه های اقدام مالی علیه پول شویی و مبارزه با تامین مالی تروریسم ) طبق فرموده رهبری مراحل قانونی رسیدگی به این لوایح باید مورد توجه قرار گیرد .

ضرورت توجه بیشتر به مدیریت کارآمدبرای سرعت بخشی به اصلاح امور کشور ، رفع مشکلات مردم و گرامیداشت بیست و چهارم مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش از دیگر مواردی بود که امام جمعه موقت سمنان به آن اشاره کرد.

انتهای پیام /گ

سخنان امام جمعه موقت سمنان در خطبه های نماز جمعه

برچسب ها: امام جمعه ، آمریکا ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.