عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز بر پیشنهاد وزارت نفت برای فعال سازی دوباره کارت سوخت مُهر تایید زده است.

احیاء دوباره کارت سوخت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی مجلس، گفت: شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز بر پیشنهاد وزارت نفت برای فعال سازی دوباره کارت سوخت مُهر تایید زده است.

وی با اشاره به احتمال استفاده مجدد از کارت سوخت، افزود: در حال حاضر شرایطی در کشور حاکم شده که فعال کردن کارت سوخت را ضروری می کند و یکی از این شرایط به وضعیت تولید بنزین در کشور بازمی گردد که باید تعادل بین تولید و مصرف حفظ شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در شرایط کنونی با افزایش قاچاق سوخت در کشور و افزایش مصرف، استفاده مجدد از کارت سوخت ضرورت یافته است، ادامه داد: کارشناسان حوزه کارت سوخت معتقدند که در زمانی که سامانه فعال بوده در مصرف صرفه جویی و کنترل بیشتری در حوزه قاچاق سوخت وجود داشته است.

وی یادآورشد: با استفاده از کارت سوخت در شرایط اضطراری می توان بین عرضه و تقاضا تعادل ایجاد کرد، لذا در شرایط کنونی موضوع قاچاق و افزایش مصرف سبب شده که دولت به استفاده مجدد از کارت سوخت گرایش پیدا کند که شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا نیز بر پیشنهاد وزارت نفت برای فعال سازی مجدد کارت سوخت مهر تایید زده است.

انتهای پیام/ د

استفاده مجدد از کارت سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.