مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: جابه‌جایی و ترانزیت کالا در پایانه مرزی بیله‌سوار روان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل  افزود: جابه‌جایی و ترانزیت کالا در پایانه مرزی بیله‌سوار روان است و در نیمه نخست امسال بیش از 169 هزار تن کالا توسط بیش از 7 هزار دستگاه کامیون به کشورهای هدف از طریق این پایانه صادر شده است که رشد 125 درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با بیان این که ده هزار تن کالا نیز واردات از طریق این پایانه به کشور داشته‌ایم گفت: ترانزیت بیش از 228 هزار تن کالا در طی همین مدت با بیش از 9 هزار دستگاه کامیون محقق شده است که تمامی این موارد در تحقق اهداف مورد نظر نقشی مهم ایفا می‌کند که بسیار حائز اهمیت و اساسی است.

رحمتی تصریح کرد: نیمه نخست امسال بیش از 33 هزار دستگاه کامیون از این پایانه تردد داشته‌اند و عمده کالاهای ترانزیت گازوئیل، گندم، فرش، آب معدنی و ام.دی.اف است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: محوطه فاز دوم پایانه مرزی بیله‌سوار با 12.5 هکتار رو به پایان است و 18 میلیارد تومان به همین منظور هزینه شده و طی یک ماه آینده این پروژه با حضور مقامات کشوری و استانی به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ع

ترانزیت کالا در پایانه مرزی بیله سوار

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.