رئیس مجمع نمایندگان گیلان گفت : مجلس آمادگی دارد تا اعتبارات لازم را در بخش های مختلف به ناجا برای ارائه خدمات بهتربه مردم اختصاص دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ ولی دادشی رئیس مجمع نمایندگان گیلان و نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک نیروی انتظامی و نمایندگان گفت: مجلس آمادگی دارد تا اعتبارات لازم را در بخش‌های مختلف به ناجا برای بروز کردن ارائه خدمات بهتربه مردم اختصاص دهد تا این نیرو قوی‌تر ازهمیشه برای برقرای نظم امنیت تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه استان گیلان یکی از استان‌های مسافر پذیر در ایام مختلف سال است، افزود: ما درمجلس در تلاش هستیم تا اعتبارات لازم را برای آماده کردن زیر ساخت‌ها برای مردم و سازمان‌های مختلف اختصاص دهیم تا مسافران در امنیت و آرامش کامل از زیبایی‌های این استان استفاده کنند.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در این نشست پیشنهاد شد تا پیش از بسته شدن بودجه سال ۹۸ جلسه دیگری با فرمانده انتظامی برگزار شود، گفت: در این نشست نیز مقررشد این جلسات در طول سال به صورت متناوب برقرارشود.

محمد رضا اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد این نیرو در یکسال گذشته در استان از نمایندگان درخواست کرد تا برای ارائه خدمات بهتر به مردم استان و مسافران، درگرفتن اعتبارات برای زیر ساخت استان تلاش و همکاری بیشتری داشته باشند.

وی با بیان اینکه سالانه ۳۵ میلیون مسافر به گیلان می‌آید افزود: این استان شمالی یکی از امن‌ترین استان‌های کشور برای مسافران و گردشگران است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان ضمن تقدیر از نمایندگان تصریح کرد:برای تعامل بیشتر نیروی انتظامی و نمایندگان استان این جلسات در طول ماه در استان یا تهران برگزار شود.

در پایان این نشست نمایندگان گیلان ضمن تشکر از زحمات و خدمات نیروی انتظامی گفتند در مجلس در تلاش هستیم تا در بودجه سال ۹۸ اعتبارت لازم را برای زیر ساخت‌های ناجا در کشور و استان در نظر بگیریم تا شاهد کاهش حوادث مختلف بویژه سوانح و تصادفات رانندگی باشیم.

این نشست با میزبانی نیروی انتظامی و حضور ۹ نماینده گیلان آقایان کوچکی نژاد و حسنی نمایند گان مردم شهرستان رشت، لاهوتی نماینده لنگرود، نیکفر نماینده لاهیجان و سیاهکل، شکری نماینده تالش و رضولنشهر وماسال، خسته بند نماینده انزلی، جمالی نماینده مردم رودبار، دلخوش نماینده صومعه سرا و، ولی دادشی نماینده مردم شهرستان آستارا دیشب در رشت برگزار شد.

انتهای پیام / ق

 

مجلس برای اختصاص اعتبارات لازم به ناجا برای ارائه خدمات بهتر به مردم آمادگی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.