فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان:

ارکان اصلی امنیت در جامعه ،نوع و میزان مشارکت مردم است

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان گفت : نیروی انتظامی خواهان استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی در جهت تحقق امنیت اجتماعی پایدار است.

ارکان اصلی امنیت در جامعه ،نوع و میزان مشارکت مردم است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام:سرهنگ محمدسلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در جلسه هم اندیشی با ریش سفیدان شهرستان آبدانان گفت: جلب مشارکت مردم و اعتماد سازی ،مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند که پلیس به دنبال جذب و حفظ آنها است.

وی اظهار کرد: نوع و میزان مشارکت مردم یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی نیروی انتظامی محسوب می‌شود که ارکان اصلی امنیت در جامعه را شکل می‌دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان افزود: توسعه سرمایه اجتماعی از ضرورت‌های اولیه برای ایجاد امنیت و اقتدار یک جامعه است که پلیس با کمک و مشارکت ائمه جمعه و جماعات، سران طوایف، معتمدین و ریش سفیدان سایر دستگاه‌های دولتی، غیردولتی، سازمان‌های مردم نهاد و اقشار اجتماعی و با جذب حداکثری سرمایه اجتماعی یعنی محور قرار دادن مردم، قانون و همچنین بهره‌مندی از دانش و فناوری‌های جدید الکترونیکی، برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی خود تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی ایران همواره مردم پلیس را در کنار خود می‌بینند، ادامه داد: اقدامات شایسته پلیس در برقراری امنیت و مبارزه با جرایم، نتایج بسیار مثبتی به همراه داشته است که افزایش تعامل مردم با نیروی انتظامی و اعتماد به ناجا مهم‌ترین نتایج این مهم به شمار می‌رود.

سرهنگ سلیمی زاد اضافه کرد: جلوگیری از منازعات و ایجاد برادری و اخوت در بین قوم و قبیله و ایل و طایفه وظیفه‌ای است که بر دوش ریش سفیدان، معتمدین، بزرگان و متنفذین جامعه است.

انتهای پیام/ د

صحبت های فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان در جلسه هم اندیشی با ریش سفیدان شهرستان آبدانان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.