امام جمعه موقت تهران گفت: مردم نباید نگران مشکلات اقتصادی باشند، زیرا به برکت مردم متدین از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

/////////////به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیت الله کاظم صدیقی در دومین کنگره سراسری جمعیت جانبازان که امروز (پنجشنبه 19 مهرماه) در مجتمع فرهنگی عرفان تهران برگزار شد،گفت: مصداق بُت در گذشته، بُت بی جان بُت‌کده‌ها بود، اما امروز این مصداق، فرهنگ و تبلیغات استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه برخی از افراد می گویند ما نمی توانیم مدیریت فرهنگی خودمان را انجام دهیم و باید مسئولیت این کار را به غرب بسپاریم، افزود: عقیده و منش آنان می‌گوید که بدون سازش با غرب و امضای برجام نمی توانیم حتی آب داشته باشیم، اینکه عده ای می‌گویند کشور ما قدرت و توانایی ساخت هیچ چیز را ندارد، از موضع عاجزانه، زبونانه و اوج پستی است.

آیت صدیقی تصریح کرد: وقتی هدف بلند باشد، ممکن است بچه شما بیابانی شود یا زن و فرزند شما گرفتار بی آبی شوند؛ ممکن است شما را در آتش قرار دهند که هستی شما خاکستر شود، لذا شما باید حضرت ابراهیم را الگوی خود قرار دهید. چراکه صبر و استقامت ایشان مثال زدنی بود و همین خصلت باعث شد تا صفت خلیل الله متعلق به او باشد.

امام جمعه موقت تهران اظهار کرد: کسی باید به امامت برسد که سختی ها و بلاها کشیده باشد و در درگیری و مقابله با انواع خطرها مانند منافقین، مستکبرین و اشرافیت نشان داده باشد که ابرو خم نمی‌کند و قدمی عقب نمی نشیند و مثل کوه استوار است.

وی گفت: رمز امامت و اعتلای هر ولی خدا این بوده که در میدان های بلا سر بلند بیرون آمده و فشارهای مختلف درونی و بیرونی، نه تنها او را ضعیف نکرده بلکه قدرتمند هم ساخته است.

آیت الله صدیقی تاکید کرد: راهی که حضرت امام(ره) آغاز کرد و پس از ایشان، رهبری، پرچم افتخارآمیز انقلاب و مقابله با گردن کلفتان عالم را به دست گرفتند، سلسله ای است که انبیاء آن را طی کردند، ما استقامت کردیم و رهبر خود را تنها نگذاشتیم و خط شهادت را برای خود خط سعادت تلقی کردیم.

وی درباره مشکلاتی که در مسیر پیروزی انقلاب و تشکیل حکومت اسلامی و ادامه آن وجود دارد، خاطر نشان کرد: تشکیل حکومت اسلامی در میان انبیاء نیز به ندرت امکان پذیر شده است، سکولارها در ابتدای انقلاب اسلامی آمدند به همین خاطر انقلاب اسلامی هم از ابتدای تشکیل با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است.

امام جمعه موقت تهران درباره برخی مشکلات اقتصادی کشور تصریح کرد: مردم ما نباید نگران این موضوع باشند که عده ای اقتصاد را به هم می زنند، زیرا به برکت جانبازی شما و مردم متدین از این مشکلات عبور خواهیم کرد و این صبر شما ثمرات زیادی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۷
یکی یه نگاهی هم به حقوق ماهی 700 هزار تومانی ما بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۷
این که میگن نگران مسایل اقتصادی نباشید واقعا درداوره
Iran (Islamic Republic of)
مهدی امینی
۱۷:۰۲ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
پس با این گرونی ها که باعث شده قدرت خرید مردم 4 برابر کم بشه چیکار باید کرد؟!
آخرین اخبار