مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: بر اثر انحراف به چپ کامیون 7 نفر کشته و زخمی شدند.

انحراف به چپ کامیون 7 کشته و مجروح بر جای گذاشتامیریان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه   در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،گفت: در اثر سانحه رانندگی برخورد کامیون  با سواری  6 تن مصدوم و یک نفر جان سپرد.

وی گفت:  برخورد کامیون با سواری  سمند در محور سنقر  بیستون  گردنه کرگسار  به علت انحراف به چپ  کامیون حادثه دلخراشی رقم زد.

وی بیان کرد: نیروهای امدادی پایگاه  امداد و نجات  مله ماس  در پی گزارش مردمی به منطقه اعزام شدند که پس از رهاسازی مصدومان را به بیمارستان منتقل کردند.

 مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه   گفت: متاسفانه بر اثر بی احتیاطی رانندگان شاهد حادثه های ناگواری هستیم که اگر رانندگان حوصله بیشتری به خرج دهند و دقت کنند  وقوع سوانح رانندگی کاهش می یباد.

وی ادامه داد: رانندگی در شب به علت خستگی و محدودیت دید راننده همیشه خطراتی در کمین دارد که رانندگان باید  با هوشیاری  و رعایت نکات ایمنی در شب حرکت کنند  اما با وجود تمام هشدارهایی که به افراد داده می شود نسبت به این مسئله کم توجه هستند و شاهد چنین اتفاقات تلخی هستیم که شهروندان جان خود را ازدست می دهند.

 

انتهای پیام/ز

برخورد کامیون با سواری  سمند در محور سنقر  7کشته و زخمی در پی داشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.