ارتباط بین تبلیغات و جذب گردشگر در ایران + فیلم

در دهه های اخير جهانگردي به عنوان گسترده ترين صنعت خدماتي مطرح بوده است و همه كشورها در رقابتي تنگاتنگ برای بهره گيری از مزايای اين صنعت بوده اند.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ تبليغات به عنوان مهمترين ابزار موفقيت سازمان هاست و اين موضوع ايجاب می كند كه اين ابزار به عنوان شاخه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و ارتباط به دقت مورد مطالعه قرار گيرد. امروزه در صنعت گردشگری بايد از تبليغات به عنوان مهمترين ابزار به صورت حرفه ای استفاده كرد، زيرا موفقيت تبليغ در ارايه ارزش های فرهنگی و گردشگری هر كشور مبتنی بر درك صحيح و حرفه ای از تبليغات و ارزش های آن است.

 

 

بیشتر بخوانید: ترویج زندگی سنتی ایرانیان با توسعه بوم گردی + فیلم

 

انتهای پیام/

تاثير تبليغات بر جذب گردشگران + فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.