ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی نخستین شکست قشقایی تحت هدایت خود را تجربه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هفتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه امروز یک بازی به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد و تیم قشقایی با یک گل مغلوب مس کرمان شد.

تک گل ۳ امتیازی مسی‌ها را سجاد حیدری در دقیقه ۷۵ نیمه دوم، وارد دروازه مسلم حق شناس سنگربان قشقایی کرد.

ابراهیم طالبی سرمربی قشقایی شیراز پس از پایان این دیدار در نشست خبری گفت: امروز در حد انتظار ظاهر نشدیم و برد حق نادر دست نشان بازیکنانش در تیم مس کرمان بود.

وی ادامه داد: ما در بازی‌های گذشته حریفان را تحت کنترل داشتیم، ولی در این دیدار آنگونه که باید عمل نکردیم و باید ۲۴ ساعت از این شکست بگذرد تا نقاط ضعف را بررسی کنیم و برای مسابقه با بادران آن‌ها را رفع کنیم.

سرمربی قشقایی افزود: فقط برای هواداران ناراحتم که امروز با شکست تیم محبوب خود غمگین شدند، البته قرار هم نبود همه بازی‌ها با پیروزی ما همراه باشد، اما قول می‌دهم در دیدار‌های آینده باز هم زمینه ساز شادی طرفداران همیشه همراه قشقایی باشیم.

نماینده فارس در حالی دومین شکست خود در لیگ دسته یک فوتبال کشور را متحمل شد که با روی کار آمدن ابراهیم طالبی، چهار بازی متوالی، حریفان را شکست داده بود.

تا پایان هفته هفتم رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور تیم قشقایی شیراز با ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

تیم قشقایی در هفته ۲۳ این رقابت‌ها، دوشنبه ۲۳ مهرماه مصافی دشوار با بادران تهران خواهد داشت.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم فوتبال قشقایی و مس کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.