سردار رحیمی با اشاره به فعالیت پلیس در مبارزه با اعتیاد گفت: در این زمینه مردم ما را باور ندارند و خودمان هم به این نتیجه رسیدیم که فرآیندی که طی می‌شود مطلوب نیست.

فرایند مبارزه با اعتیاد مطلوب نیستبه گزارش خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین رحیمی فرمانده  انتظامی تهران بزرگ در نشست مشترک شهردار تهران با فرماندهان ناجا که عصر امروز در ایوان شمس برگزار شد گفت: یکی از راهبردهای من در کار، وحدت و همکاری پلیس با سایر دستگاه‌ها است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: از قدیم بلدیه و نظمیه در کنار هم بودند؛ اگر امروز هم شهرداری و پلیس در کنار هم باشند، قطعا شاهد آبادی و نظم شهر خواهیم بود و به حمدالله این همدلی بین ناجا و شهرداری وجود دارد.

سردار رحیمی با بیان اینکه ما روزانه ده‌ها مأموریت‌ را در کنار شهرداران مناطق انجام می‌دهیم، اظهار کرد: به همکاران خود ابلاغ کرده‌ایم که بدون کسب اجازه از ما در اختیار  شهرداری باشند.

وی با اشاره به زمان حضور افشانی در شهرداری تهران گفت: خوشبختانه در این مدت شاهد پویایی شهر بودیم و شهروندان هم به آن اذعان می‌کنند و ان شاء الله بتوانیم در کنار هم این روند را سرعت ببخشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به نیاز نیروی انتظامی به 40 کلانتری گفت: بیش از 10 سال است که این موضوع تصویب شده در تهران باید 40 کلانتری داشته باشد و یکی از دستگاه‌هایی که به آن مأموریت داده شده شهرداری تهران است ولی تاکنون این اتفاق رخ نداده است و من از اعضای شورای شهر خواستم که کمک کنند این اتفاق رخ دهد.

سردار رحیمی گفت: جلسات مختلفی با فرمانداری داشتیم ولی نتیجه نگرفتیم. در واقع در حوزه مبارزه با اعتیاد زحمات زیادی کشیده شده است ولی به نتیجه نرسیده‌ایم؛ در حال حاضر در این مورد نه مردم ما را باور دارند و نه خدمات ما فرآیندی را طی  کرده که نتیجه مطلوبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه بسیاری از معتادین در مراکز بازپروری سالم می‌شوند و سپس بعد از بیرون آمدن دوباره معتاد می‌شوند گفت: این فرآیندی که ما آن‌ها را تحویل می‌دهیم دچار نقص است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: این افراد علاوه بر اینکه مناطق شهر را آلوده می کنند خود منبع جرایم هستند و از پلیس انتظار داریم توان تحرک خود را بالا ببرد.

سردار رحیمی در پایان خاطر نشان کرد: ناجا در این زمینه فعالیت خوبی می‌کند ولی در ابر شهری مثل تهران نیازمند کمک شهرداری هستیم و اگر روی امنیت سرمایه‌گذاری نشود قطعا دچار مشکل می‌شویم.

انتهای پیام /

برچسب ها: انتظامی ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار