مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: 30 هزار تخت در قالب برنامه ریزی سال 97 برای توسعه ظرفیت اقامتی در این استان هدف گذاری شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فریدون الهیاری، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، در حاشیه آئین معارفه رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: 27 هزار تخت در نیمه نخست امسال به بهره برداری رسیده است که با افتتاح 3 هزار تخت در قالب هتل، میهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، هتل آپارتمان و منطقه نمونه گردشگری نیز تا پایان سال جاری تعداد تخت های اقامتی به 30 هزار تخت در استان اصفهان افزایش خواهدیافت.

وی با تاکید بر به پیشرفت ها و توسعه مراکز اقامتی در این استان گفت: رونق گردشگری در کاشان نیز با توجه به اثرهای متنوع دوره های مختلف تاریخی و همچنین جاذبه طبیعی در این شهرستان در این منطقه رو به افزایش است.

به گفته وی تعداد هتل های سنتی شهرستان کاشان هم اکنون 22 باب است که تا پایان امسال این رقم با همکاری بخش خصوصی به 40 می رسد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با توجه به ظرفیتی که در این استان وجود دارد، می توان معیار و شاخصهای درجه بندی را برای هتلهای سنتی کشور در اصفهان و کاشان به صورت پایلوت تعریف و استانداردسازی کرد.

شایان ذکر است: آیین تودیع دکتر محسن جاوری رئیس پیشین و معارفه مهران سرمدیان به عنوان رئیس جدید

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان در خانه تاریخی عامری ها با حضور برخی مسئولان کاشان برگزار و از خدمات تجلیل دکتر جاوری تجلیل شد.

 

انتهای پیام/م

مراسم  معارفه رئیس جدید اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار