۶۰ درصد از دانش آموختگان رشته جوشکاری در استان چهارمحال و بختیاری مشغول به کار شدند.

اشتغال ۶۰ درصد از دانش آموختگان رشته جوشکاریبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ فرید براتی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری از ۱۵۰ دانش آموخته رشته جوشکاری این دانشگاه، ۹۳ نفر معادل ۶۰ درصد مشغول به کار شدند.

وی افزود: در حال حاضر، رشته جوشکاری در یک مرکز علمی کاربردی و با استقبال خوب جوانان در استان دایر است.

براتی با بیان فارغ التحصیلی بیش از ۲۰ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی و در ۱۳۴ کد رشته این دانشگاه، اضافه کرد: هم اکنون ۷۵ کد رشته با توجه به نیاز استان در مراکز آموزشی علمی و کاربردی فعال می‌باشد.

وی همچنین از پذیرش دانشجو در ۶۰ کد رشته محل در مقطع کاردانی و ۲۵۳ کد رشته محل در مقطع کارشناسی مراکز علمی کاربردی استان در سال تحصیلی جاری خبر داد.

براتی ادامه داد: امسال رشته‌های بازیگری، گریم، کارگردانی، طراحی صحنه‌های نمایش، نمایش‌های عروسکی و موسیقی، برای نخستین بار در استان راه اندازی، و با استقبال خوبی مواجه شدند.

وی، رشته‎‌های کنترل ترافیک، نساجی، رنگ‌سازی و عکاسی در مقطع کاردانی و مدیریت ایستگاه‌های پلیس، پدافند غیرعامل و گرافیک در مقطع کارشناسی را از دیگر رشته‌های جدید این دانشگاه برشمرد.

به گفته براتی؛ در حال حاضر، حدود سه هزار دانشجو در مقاطع کاردانی و کارشناسی در مراکز علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/خ

تحصیل سه هزار دانشجو در مراکز علمی کاربردی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار