رئیس پلیس فتا استان خراسان‌شمالی از شناسایی و دستگیری فردی که با انجام تماس تلفنی نسبت به کلاهبرداری از شهروندان اقدام می‌کرد، خبر داد.

دستگیری کلاهبردار تلفنی در بجنوردبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ علی اعتمادی رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی گفت: در پی مراجعه شماری از شهروندان به این پلیس مبنی بر این‌که به طرز مشکوکی از حساب بانکی آنان مبالغ هنگفتی برداشت شده است بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی و تحقیقات اولیه هم‌چنین اظهارات شکات مشخص شد کلاهبردار با فرد موردنظر خود تماس تلفنی برقرار کرده و عنوان می‌کند که فرد در قرعه‌کشی مسابقات قرآنی برنده جایزه نقدی کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات شده و پس‌ از آن با فریب دادن شخص وی را پای دستگاه عابر بانک کشانده و با راهنمایی‌های غلط و پیچیده نسبت به انجام عملیات بانکی و برداشت از حساب وی اقدام می‌کند.

سرهنگ اعتمادی افزود: کارآگاهان این پلیس با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روزی به هویت کلاهبردار پی برده و سپس با انجام عملیاتی پلیسی وی را دستگیر و به این پلیس انتقال دادند.

وی با اشاره به این‌که متهم در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل خلاف قانون شده است، در ادامه اظهار کرد: این فرد در مواجهه با اسناد و ادله موجود لب به اعتراف گشود و عنوان کرد به‌علت مشکلات مالی دست به این اقدام زده است.

رئیس پلیس فتا خراسان‌شمالی با اشاره به این‌که متهم پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد، خاطرنشان کرد: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان است.

انتهای پیام/

منبع: ساعت24

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
پناه بر. خدا.
Iran (Islamic Republic of)
ملکوت
۱۴:۲۷ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
درود بر پلیس فتا باد.
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۴ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
درود
آخرین اخبار