اسکایپ قابلیت تراکنش مالی را برای سیستم عامل ویندوز 10 ارائه داد +تصویر

یکی از کاربران اسکایپ تصویری در فضای مجازی منتشر کرده است که به وجود قابلیت تراکنش مالی در نسخه ویندوز اسکایپ اشاره دارد.

فناوریبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیام‌رسان اسکایپ، یکی از پیامرسان‌های مطرح دنیاست که کاربران زیادی در سطح جهانی دارد و از زمان آغاز همکاری خود با شرکت مایکروسافت توانست شهرتی بیش از پیش کسب کند.

سال گذشته، مسئولان شرکت مایکروسافت قابلیت جدیدی به  نسخه اندروید و آی او اس برنامه اسکایپ اضافه کردند که طی آن کاربران می‌توانستند پرداخت‌های مالی درون برنامه‌ای انجام دهند. این همکاری با شرکت PayPal انجام شد و سود زیادی برای اسکایپ به همراه داشت و باعث افزایش محوببیت این نرم افزار شد.

حال به تازگی گزارش شده است که مسئولان مایکروسافت قابلیت فوق را برای سیستم عامل ویندوز 10 نیز ارائه کرده‌اند. یک کاربر ایتالیایی برای اولین بار این ویژگی را مشاهده کرد و تصویر آن در فضای مجازی منتشر کرده است. قابلیت پرداخت مالی در نسخه  14.32.42.0 نرم افزار اسکایپ برای ویندوز 10 اضافه شده است و کاربر با کلیک بر روی گزینه Send Money که در بخش مخاطبان در برابر تمام نام‌های مخاطبش وجود دارد؛ می‌تواند میزان مبلغ مورد نظر را انتخاب کرده و جابه‌جایی مالی را انجام دهد.

گفتنی است؛ قابلیت تراکنش مالی نرم افزار اسکایپ فعلا در کشورهای خاصی فعال و قابلیت جهانی پیدا نکرده است. مسئولان اسکایپ فهرست کشورهایی که قابلیت پشتیبانی از این ویژگی را دارند منتشر کرده است. هرچند پیش از این نرم افزارهای مختلفی قابلیت تراکنش مالی را ارائه داده‌اند اما به دلیل عدم همکاری دو شرکت طرف توافق، ایده تراکنش مالی چندان موفق نبوده است.

به هر حال باید دید که آینده قابلیت جدید پیام‌رسان اسکایپ چگونه خواهد شد. در ادامه نیز تصویر منتشر شده از قابلیت تراکنش مالی نرم افزار اسکایپ را مشاهده می‌کنید:

اسکایپ قابلیت پرداخت مالی را برای سیستم عامل ویندوز 10 ارائه داد +تصویر


بیشتر بخوانید: تبلت کانورتیبل جدید گوگل به صورت رسمی معرفی شد +فیلم 


انتهای پیام/

قابلیت پرداخت مالی به اسکایپ اضافه شد +تصویر

برچسب ها: فضای مجازی ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار