نیشابور شهر شعر وادب ودارای استعداد‌های بالقوه فراوانی در حوزه ادبیات کودک ونوجوان می‌باشد و به همین خاطر قرار است جشنواره‌ای ادبی در نیشابور برگزار شود.

برگزاری جشنواره ادبی ویژه کودکان ونوجوانان در نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ غلامحسین علیپور مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور همزمان با هفته ملی کودک از مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور بازدید و پیشنهاد برگزاری جشنواره ادبی با محوریت کودکان و نوجوانان را در این شهرستان ارائه کردو گفت: در راستای شکوفایی این استعداد‌ها پیشنهاد برگزاری جشنواره ادبی با محوریت کودکان ونوجوانان را در شهرستان نیشابوربا مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان داریم.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دلیل برخورداری از نیرو‌های متخصص و کاردان در حوزه کودک و نوجوان مهمترین نهادی است که می‌تواند به رشد و ارتقای شاخص‌های فرهنگی و هنری کمک کند.

مشاور مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور آماده همکاری با کانون در زمینه‌های مختلفی نظیر برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری و ادبی و دعوت از چهره‌های شاخص در این عرصه‌ها می‌باشد.

آمادگی برای برگزاری جشنواره شعر کودک و نوجوان

زهره اکبر آبادی مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیشابور هم در این باره گفت: ما مفتخریم که یکی از نویسندگان عرصه کودک ونوجوان که دارای آثار معروفی همچون «زرگرناسپاس، دوستان دشت گلپوش، پسر چوپان. روایتی از زندگی کوروش بزرگ و ماهیخوار فریبکار» را دارا می‌باشد سکان دار فرهنگ وهنر نیشابور گردیده است.
 
وی افزود: این مرکز با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور و سایر سازمان‌ها وخیرین نخستین جشنواره پویا نمایی صبح پویا را در سطح شهرستان، استان ومنطقه برگزار نموده است و آماده برگزاری جشنواره شعر کودک ونوجوان است.
 
انتهای پیام // ف. ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.