در نشست رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با فرماندار کرمان و مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی ملل در محور‌های مهم سرمایه گذاری در شهرستان‌های کرمان و راور توافقاتی صورت گرفت.

تداوم روند سرمایه‌گذاری‌های موسسه ملل در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا پور ابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، نشست مشترک رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی ملل وابسته به بانک ملل با حضور فرماندار کرمان برگزار شد.

وی در این جلسه از زحمات مجموعه موسسه مالی اعتباری ملل در کرمان در ایجاد هتل، مجموعه بزرگ تجاری و اداری در همجواری میدان بیرم آباد، ساختمان شهرداری و ... در کرمان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که پروژه‌های جدید این موسسه نیز سریعتر عملیاتی شود.

وی با اشاره به طرح موضوع راه اندازی کارخانه تولید کاغذ در کرمان عنوان کرد: در این نشست مقرر شد با توجه به کار کارشناسی انجام شده در این زمینه از سوی مجموعه ملل هر چه سریعتر در شهرستان کرمان اجرایی شود و برنامه زمانبندی آن طی دو هفته آینده به نماینده کرمان ارائه شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به ایجاد تله کابین و هتل بام کرمان با توجه به اقدامات انجام شده و موقعیت ممتازی که این پروژه در منطقه شرقی کرمان دارد، بر تسریع در ایجاد آن تاکید کرد.

پورابراهیمی در درخواست از گروه ملل برای راه اندازی منطقه گردشگری و تفریحی در آبشار راین با توجه به شرایط و پتاسیل خوب در این منطقه، مقرر شد تا طرح مجموعه گردشگی تفریحی مناسبی مورد بررسی قرار گیرد.

وبا توجه به مالکیت شرکت فرش که متعلق به موسسه اعتباری ملل است، درخواست بعدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس این بود که حداقل ۱۰۰ دار قالی در فاز اول در شهرستان کرمان توسط شرکت فرش راه اندازی شود تا زمینه اشتغال را فراهم کند، لذا مقرر شد تا فرماندار کرمان اولویت‌ها را در بخش‌هایی همانند چترود و ماهان تعیین کند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ابراز داشت: فعال شدن دو مجموعه وابسته به شرکت فرش که در قالب نمایشگاه و موزه فرش می‌تواند عملیاتی شود در نزدیکی بازار کرمان و همچنین شهر ماهان در نشست با مدیرعامل گروه توسعه اقتصادی ملل مورد تصویب قرار گرفت.
پورابراهیمی تصریح کرد: ایجاد دو نیروگاه ۵ مگاواتی خورشیدی در شهرستان راور نیز مطرح شد که مقرر شد کار‌های آن انجام و عملیاتی شود.
انتهای پیام/ح

تحقق سرمایه گذاری بیشتر موسسه ملل در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار