فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:بر اساس آمار وقوع سرقت در استان زنجان ۲۷۲ فقره کمتر از میانگین کشوری است.

استان زنجان از امن‌ترین استان های کشور است /سرقت در استان ۲۷۲ فقره کمتر از میانگین کشوری استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان زنجان در نشست قضائی و انتظامی به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا با تاکید بر تداوم برگزاری جلسات تعاملی با دستگاه قضا در سطح استان و شهرستان‌ها گفت: گسترش تعاملات پلیس و دستگاه قضا خدمات رسانی به مردم را ارتقاء می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان زنجان موفقیت‌های کسب شده را حاصل تعامل دستگاه قضا و نیروی انتظامی برشمرد و افزود: دربحث وقوع سرقت مغازه و منزل استان زنجان جزو کم وقوع‌ترین استان‌ها و در رده ۳۱ کشوری قرار داریم.

وی ادامه داد: در وقوع سرقت اتومبیل جزو استان‌های کم وقوع و در رده بیستم و در سرقت موتور سیکلت رده بیست و ششم کشوری را داریم.

سردار آزادی با بیان اینکه در کیف قاپی رده سی ام و در مجموع کل سرقت‌ها رده بیست و ششم را داریم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه وقوع جرایم خشن مثل سرقت مسلحانه، بانک، آدم ربایی و ... صفر بوده است گفت:: قریب صد در صد قتل‌های اتفاق افتاده در سطح استان کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه مقادیر قابل توجهی از انواع کالا‌های قاچاق  در استان کشف می‌شود، گفت:: استان زنجان در مسیر تردد هفت استان قرار داشته که پنج استان مرزی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تقدیر و تشکر از پشتیبانی قاطع دستگاه قضا از نیروی انتظامی بیان داشت:  بر اساس آماروقوع سرقت در استان ۲۷۲ فقره کمتر از میانگین کشوری است.

وی با تاکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی از اولویت‌های مجموعه انتظامی استان زنجان است گفت:: در رعایت حقوق شهروندی در مقایسه با سال‌های قبل پیشرفت‌های خوبی صورت گرفته و رضایت مردم از عملکرد پلیس افزایش داشته است.

سردار آزادی با تقدیر از تعامل و تلاش‌های دستگاه قضا گفت: دستگاه قضا پشتیبانی قاطع برای نیروی انتظامی در خدمت رسانی به مردم است.
 
انتهای پیام/ن
 

زنجان جزو استان های امن کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.