معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت: مدل برنامه ریزی تعالی سازمان درمناطق پنج گانه شهرداری ارومیه اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حسین دوستی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه با اشاره به اجرای مدل برنامه ریزی تعالی سازمان درمناطق پنج گانه شهرداری ارومیه، بیان کرد: مدل تعالی سازمان شاخصی برای اندازگیری کارکرد سازمان است و در حوزه برنامه ریزی از یک مدل برنامه پنج ساله استفاده می‌کنیم که به منابع سازمان توجه کند و سازمان را در مسیر رو به هدف ارزیابی می‌کند.


وی افزود: استفاده از مدل برنامه ریزی تعالی، سازمان را صاحب یک برنامه نگاه محور می‌کند و این مهم در یک سیستم جزو ملزومات پیشرفت است و این مدل برنامه ریزی تعالی بصورت برش‌های یکساله انجام می‌شود.


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه اجرای مدل تعالی سازمان را زمان بر دانست و گفت: با اجرای این برنامه در مجموعه سازمان با هدف رو به جلو حرکت می‌کند.


وی اظهار کرد: با اجرای این برنامه، شهرداری ارومیه برای اولین بار در تاریخ شهرداری این شهر دارای برنامه پنج ساله خواهد بود.


تلاش برای ابداع یک برنامه و افق جدید برای ارتقاء عملکرد شهرداری

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه تاکید کرد: نگاه معاونت برنامه ریزی ابداع یک برنامه و افق جدید برای ارتقاء عملکرد شهرداری و سپس اجرای آن است.
صادق حسین دوستی با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی بررسی فرایند‌های کاردر حوزه نظارت را بررسی می‌کند، بیان کرد: این فرایند‌ها جهت ارتقاء راندمان کاری و افزایش رضایت شهروندان اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی به کیفیت عملکرد امور نگاه ویژه دارد، اظهار کرد: برای افزایش کیفیت امور کار‌ها در شهرداری، عملکرد‌ها در طی مراحی فرایند‌های جاری ثبت شده است.


ثبت ۳۶۰ فرایند برای کاهش هزینه‌ها در شهرداری ارومیه

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار ارومیه گفت: معاونت برنامه ریزی ۳۶۰ فرایند را ثبت وظیفه کرده است و در قدم‌ها بعدی فرایند‌های ثبت شده با کار کارشناسی به فرایند جدید تبدیل می‌شود تا هزینه‌ها کاهش یابد.
وی با بیان اینکه شناسایی فرایند‌ها در حال حاضر در سازمان ها‌ی شهرداری در دست اجرا است، عنوان کرد: نگاه معاونت برنامه ریزی ابداع یک برنامه جدید برای ارتقاء عملکرد شهرداری و سپس اجراست.
انتهای پیام/ح


مدل برنامه ریزی تعالی سازمان درمناطق پنج گانه شهرداری ارومیه اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.