نوید ادهم گفت: در حادثه اردوی راهیان نور تمام ضوابط اعزام دانش آموزان رعایت شده بود، اما این اتفاق تلخ رخ داد.

بازدید نماینده وزیر آموزش و پرورش از حادثه دیدگان تصادف اردوی راهیان نوربه گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی نوید ادهم دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش که به نمایندگی از وزیر آموزش و پرورش برای عیادت از حادثه دیدگان این سانحه و ابراز تسلیت و همدردی به خانواده‌های 2 دانش آموز و یک عضو سپاه پاسداران به این منطقه سفر کرده بود، ضمن دیدار با خانواده حادثه دیدگان و اعلام پیام همدردی وزیر و تسلیت به جانباختگان اظهار کرد: با توجه به این حادثه تلخ و تاکید وزیر آموزش و پرورش در جمع آسیب دیدگان حضور پیدا کردم.

وی ادامه داد: در این حادثه که سه اتوبوس حامل دانش آموزان پایه دهم اعزام شده بودند، یک اتوبوس شامل ۴۴نفر از بستان آباد به مناطق جنگی دفاع مقدس اعزام شده بود و ساعت حرکت اتوبوس ساعت ۱۳:۳۰دقیقه بود و در ساعت ۱۴:۳۰حادثه اتفاق افتاد و همه ضوابط و قوانین برای اعزام این دانش آموزان رعایت شده بود و علی رغم رعایت همه ضوابط این اتفاق تلخ افتاد.

نویدادهم افزود: توانستم در مراسم ختم 2 دانش آموز فوت شده شرکت کنم و در منزل این دانش آموزان حضور پیدا کنم که علی رغم سنگینی مصیبت وارده به آنها، برخورد گرم و صمیمی داشتند و از اینکه وزارت آموزش و پرورش به فکر آن‌ها هستند، تشکر کردند همچنین در دیدار با خانواده‌های مصدومان، برخی از آنان انتظار توجه بیشتر کادر درمانی را داشتند که ضمن تشکر از پیگیری‌ها و تلاش‌های همه جانبه کادر بیمارستان، این انتظار خانواده‌ها را هم اعلام کردم.

گفتنی‌است؛ اتوبوس دانش آموزان دختر راهیان نور شهرستان بستان آباد آذربایجان شرقی در کیلومتر 10 اتوبان پیامبر اعظم نرسیده به تبریز حوالی شهرک مرزداران واژگون و 2 نفر دانش آموز و یک نفر کادر سپاه همراه دانش آموزان جان خود را از دست دادند.

دانش آموز محدثه جباری و فاطمه سلطانی و همچنین سعید همتی از ابواب جمعی سپاه منطقه همراه دانش آموزان نفرات فوت شده این حادثه هستند.

انتهای پیام/

عیادت نماینده وزیر آموزش و پرورش از حادثه دیدگان اردوی دانش آموزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس
۰۱:۳۸ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
سلام میشه در مورد زمان ثبت نام تیزهوشان 98 - 99 هم خبر بذارید؟آدم نمیدونه به چه سایتی جز شما باید اعتماد کنه.توی ثبت نام تیزهوشان تحصیلیکو زمان ثبت نام تیزهوشان 98-99رو فروردین زده ولی جاهای دیگه که هیچی نزدن
آخرین اخبار