شهردار خرمشهراز آغاز خدمات رسانی شهرداری خرمشهر و هشت شهرداری معین اربعین در مرز بین المللی شلمچه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛داوود دارابی شهردار خرمشهرگفت :در اربعین امسال شهرداری‌های بندر امام، بندر ماهشهر، امیدیه، آبادان، جزیره مینو، شادگان، ایذه ، اروندکنار و خرمشهر به ‌عنوان شهرداری‌های معین استانی وظیفه خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند.

وی افزود :این شهرداری‌ها اعزام پاکبان، تانکرهای آب‌رسانی، دستگاه‌های پرس زباله، دستگاه‌های حمل زباله و باکس زباله وظیفه نظافت مسیر تردد زائران اربعین از میدان مقاومت خرمشهر تا پایانه مرزی شلمچه را بر عهده دارند.

شهردار خرمشهر گفت:شهرداری های تهران و شیراز نیز به عنوان شهرداری های معین غیر از استان خوزستان علاوه بر ارسال نیروی خدماتی و پاکبان تا10روز آینده با امکانات خدماتی و رفاهی در شلمچه حضور می یابند.

دارابی به حضور 60 پاکبان به منظور نظافت محیطی در مرز شلمچه اشاره کرد و افزود:هشت تانکر آب‌رسان ، 2 دستگاه آتش‌نشانی، 30 مخزن و باکس زباله و سه دستگاه مکنده در موقعیت شهرستان خرمشهر در پایانه مرزی شلمچه مستقر می‌شوند.

وی گفت:علاوه بر اتوبوس‌های شرکت واحد خرمشهر با هماهنگی انجام‌شده 70 دستگاه اتوبوس از شهرداری شیراز زائران اربعین را از میدان مقاومت خرمشهر تا موقعیت مواکب جابجا می کنند.

مرز شلمچه از مبادی تردد زائران اربعین حسینی در 15 کیلومتری شهر خرمشهر قرار دارد.

انتهای پیام / د

آغاز خدمات رسانی شهرداری خرمشهر و هشت شهرداری معین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.