تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مس سونگون ورزقان می رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم مس سونگون ورزقان می رود.
در چارچوب هفته سیزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور از ساعت ۱۸ فردا( پنجشنبه) تیم آذرخش بندرعباس با میزبان خود تیم مس سونگون ورزقان دیدار می کند.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته دوازدهم تیم مس سونگون ورزقان با کسب ۲۴ امتیاز از ۱۱ مسابقه دوم است و تیم آذرخش بندرعباس نیز با کسب ۱۴ امتیاز از ۱۲ مسابقه در جایگاه دهم قرار دارد.
نماینده استان از ۱۲ مسابقه گذشته ۴ برد مقابل ارژن شیراز ، اهورا بهبهان ، مقاومت قرچک و پارسیان شهر قدس ، ۲ تساوی برابر مقاومت البرز و شهرداری ساوه و ۶ باخت مقابل شهروند ساری، حفاری اهواز ، سوهان محمدسیما قم ، گیتی پسند اصفهان ، سن ایچ ساوه و فرش آرا مشهد در کارنامه دارد.
مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با شرکت ۱۴ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان تیم های اول تا هشتم به مرحله پلی آف صعود می کنند.
تیم آذرخش بندرعباس در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور با وجود مشکلات مالی فراوان با نمایشی قابل قبول و کسب ۳۵ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده بندی جای گرفت.
انتهای پیام/ب

آذرخش بندرعباس مهمان مس سونگون ورزقان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.