رئیس فدراسبون نابینایان و کم بینایان کشورمان گفت:طبق هدف گذاری فدراسیون ما برای افزایش شمار مدال‌ها به جاکارتا آمدیم.

مظلومی: هدف گذاری فدراسیون افزایش تعداد مدال طلا بازی‌های پاراآسیایی استبه گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدرضا مظلومی رئیس فدراسبون نابینایان و کم بینایان کشورمان در حاشیه مسابقات جودو نابینایان در بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: هدف گذاری ما برای افزایش تعداد مدال طلا از نخستین دوره بازی‌های پاراآسیایی آغاز شده و بر مبنای این راهبرد توانستیم رنگ مدال‌ها از سه طلای گوانژو به هفت مدال در اینچیون تعییر دهیم و امیدوارم در این دوره تعداد مدال نابینایان به بالای عدد ۱۰ برسد.
وی با ابراز رضایت از نتایج ورزشکاران نابینا در روز‌های گذشته گفت: امیدوارم درخشش این ورزشکاران در روز‌های گذشته امروز با مدال‌های شطرنج و جودو نابینایان و کم بینایان تکمیل شود و رنگ مدال‌ها نیز طلایی باشد.

رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان در زمینه هدف گذاری این فدراسیون برای پارالمپیک۲۰۲۰ گفت: تا کنون مدال طلای این تورنمنت (پارالمپیک) از سوی ورزشکاران نابینا کسب نشده، اما با رویه کنونی احتمال کسب مدال در توکیو وجود دارد.

او در پایان با اشاره به نگاه یکسان به ورزشکاران تحت نظر فدراسیون جانبازان و معلولان و ورزشکاران نابینا گفت: هیچگونه تبعیضی وجود ندارد، زیرا تمام اعضای کمیته پارالمپیک و ورزشکاران با یک هدف واحد و برای اعتلای نام ایران عزیز تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار بازی‌های پاراآسیایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار