مجری باسابقه برنامه ورزش و مردم لحظاتی پیش دار فانی را وداع کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  بهرام شفیع مجری با سابقه ورزشی و رئیس فدراسین هاکی  در سال ۱۳۳۵ در محلهٔ پامنار تهران به دنیا آمد. دوران ابتدایی را در مدرسه برزویه و دوران متوسطه را در دبیرستان علوی تهران گذراند.

او دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی از دانشگاه تهران و مدرک دورهٔ ارشد تهیه‌کنندگی و گزارشگری از اتحادیه رادیو تلویزیونی آسیا-اقیانوسیه (ABU) بود.

او از زمان جوانی به گزارشگری علاقه داشت و در دبیرستان و دانشگاه علاوه بر بازی فوتبال به گزارشگری هم می‌پرداخت. شفیع در دوران جوانی بازیکن تیم فوتبال قصر یخ تهران بود.

شفیع در سال 1361 همکاری خود را با سازمان صدا و سیما آغاز کرد و با شرکت در آزمون صدا و سیما به استخدام رسمی این سازمان درآمد. او جزو نخستین نسل برنامه‌سازان ورزشی در تلویزیون بود و گزارش ها و برنامه های زیادی در بازه المپیک و جام جهانی تهیه کرد.

جامعه ورزش در بهت فرو رفت/ نگاهی به رزومه مرحوم بهرام شفیع مجری با سابقه ورزشی

بهرام شفیع مدت اندکی پس از ورودش به سازمان صدا و سیما همکاری خود را با برنامه ورزش و مردم آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴  اجرای برنامه را برعهده گرفت که این برنامه تاکنون هم ادامه دارد. او سال هاست علاوه بر اجرای برنامه تهیه‌کنندگی آن را نیز انجام می‌دهد.

جامعه ورزش در بهت فرو رفت/ نگاهی به رزومه مرحوم بهرام شفیع مجری با سابقه ورزشی

این مجری توانا از همان ابتدای فعالیتش گزارشگری مسابقات فوتبال را هم انجام می‌داد، اما با ورود گزارشگران جدید در دههٔ ۷۰ به تدریج از گزارشگری فاصله گرفت و چند سال قبل با گزارش بازی ایران و کره شمالی برای همیشه آن را کنار گذاشت.

شفیع در سال ۱۳۸۴ ریاست فدراسیون هاکی ایران را بر عهده گرفت. در آذر ۱۳۸۸ با رای‌گیری دوباره در این سمت ابقا شد و پس از آن هم  در سال 96 بازهم عهده دار این مسئولیت شد.

جامعه ورزش در بهت فرو رفت/ نگاهی به رزومه مرحوم بهرام شفیع مجری با سابقه ورزشی

این مجری با سابقه سرانجام در 17 مهر سال 1397 در سن 62 سالگی درگذشت .


بیشتر بخوانید:

بهرام شفیع درگذشت

بغض مرحوم بهرام شفیع پس از اعلام خبر فوت منصور پورحیدری + فیلم


انتهای پیام / 

بهرام شفیع درگذشت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۸:۵۸ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
خدا رحمتشون کنه،در عین جدیت بسیار شوخ طبع و خوش سخن و خندان بودند.
Germany
ناشناس
۰۲:۳۳ ۱۸ مهر ۱۳۹۷
اصلا باورکردنی نیست امسال خیلی از عزیزان را از دست دادیم اما مرگ استاد شغیع برایم خیلی خیلی ناراحت کننده بود گزارشهایی که در نوجوانی از او بیاد دارم برایم بهترین گزارشهای فوتبال بود گزارشگری که باصدای گرم خود عاشق گزارشهایش بودم وهستم هیچ گزارشگر فوتبال امروز به گرد گزارشهای او نمیرسد او برایم انسانی صادق درستکار و خوش اخلاق بود خدا رحمتش کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
روحش شاد
Italy
مارال
۲۲:۲۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
نوستالوژی دوران جوانی مابودن آقای شفیع.روحت شاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
خدا بيامرزش
Iran (Islamic Republic of)
مریم۱۶یه پروازی
۲۲:۱۶ ۱۷ مهر ۱۳۹۷
روحش شادویادش گرامی باد..طلب صبربرای بازماندگان ازخداوندخواستارم
آخرین اخبار