امیرحسین حسینی درباره بازگشت سردار آزمون به تیم ملی فوتبال ایران و حضور رامین رضائیان در این اردو توضیحاتی ارائه کرد.

توضیحات مدیررسانه‌ای تیم ملی ایران درباره اضافه شدن آزمون به جمع ملی پوشانامیرحسین حسینی مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری مرحله دوم اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: تیم ملی پنج روز است دور دوم اردوی آماده سازی خود برای جام ملت‌های آسیا را شروع کرده است. با توجه به اینکه برخی بازیکنان خارج از کشور بازی می‌کنند و البته برخی تیم‌های ایرانی هم درگیر مسابقاتشان بودند از امروز تیم ملی با حضور تمام بازیکنان تمرین کرد. ضمن اینکه ۲۴ مهر هم یک بازی دوستانه با بولیوی انجام می‌دهیم که از تیم‌های خوب آمریکای جنوبی است.

او ادامه داد: تیم ملی فوتبال بولیوی از رقابتی‌ترین قاره جهان که در آن تیم‌هایی مانند برزیل، آرژانتین، کلمبیا و اروگوئه حضور دارند به مصاف ما می‌آید. تیم ملی ایران با این بازی‌های تدارکاتی برای جام ملت‌های آسیا آماده می‌شود.

مدیر رسانه تیم ملی فوتبال ایران درباره سایر دیدار‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: با توجه به شرایط سختی که داریم همین که برای تیم ملی بازی تدارکاتی هماهنگ می‌شود جای خوشبختی است. تمام تیم‌های آسیا به ویژه حریفان اصلی ما یعنی ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان که در جام جهانی حضور داشتند بازی‌های دوستانه خوبی انجام می‌دهند.

او ادامه داد: حضور در جام جهانی روسیه دلیلی برای صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا نیست و برای رسیدن به این هدف باید خیلی تلاش کرده و اردو‌های خوبی برگزار کنیم که فدراسیون در تلاش است این کار را انجام دهد. امیدواریم مردم هم در بازی با بولیوی که نخستین دیدار ما در ورزشگاه آزادی پس از رقابت‌های جام جهانی است حمایت خوبی از تیم ملی ایران داشته باشند. این بازی هم برای تماشاگران رایگان است.

حسینی درباره دلیل حضور رامین رضائیان در اردوی تیم ملی با وجود دعوت نشدن به این تیم اظهار داشت: رضائیان هم مانند بازیکنان تیم ملی که پیش از این دچار آسیب دیدگی شده و در تیمی باشگاهی حضور نداشتند با نظر کارلوس کی روش در اردو حضور دارد. زمانی که اشکان دژاگه هم مصدوم بود و باشگاهش را انتخاب نکرده بود به تیم ملی دعوت شد. کارلوس کی روش به بازیکنان تیم ملی اهمیت زیادی می‌دهد. همانگونه که اوسیانو داکروز هم گفت: رضائیان به تیم ملی دعوت نشده است، اما از بازیکنانی است که جزء ماتریکس تیم ملی است و امیدواریم در اردو‌های بعدی باز هم در فهرست دعوت شدگان قرار گیرد.

مدیر رسانه تیم ملی درباره بازگشت سردار آزمون به اردوی تیم ملی بیان کرد: سردار آزمون از بازیکنان خوب و زحمتکش ما است که مردم هم او را دوست دارند. او شب گذشته به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اضافه شد. سردار برای تیم ملی زحمت زیادی کشیده است و از لژیونر‌های ما محسوب می‌شود.

حسینی درباره اینکه چرا کی روش با وجود خداحافظی آزمون و قوچان نژاد تنها سردار را به تیم ملی دعوت کرد، گفت: بهتر است خود کی روش درباره این موضوع توضیح دهد. سرمربی تیم ملی ۲ تا ۳ روز دیگر درباره تمام مسائل توضیح می‌دهد و بهتر است درباره دعوت سردار کی روش نظرش را بگوید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار