هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: بولیوی یک حریف چغر از آمریکای جنوبی است و بازی با آن محک خوبی برای ما محسوب می‌شود.

ابراهیمی: تیم ملی فوتبال بولیوی یک حریف چغر است/ بالا بودن انتظارات از بازیکنان حس خوبی استبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امید ابراهیمی هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه بازی تدارکاتی با تیم ملی بولیوی بیان کرد: امروز بیشتر بازیکنان به اردو آمده اند و امیدوارم بتوانیم در کنار هم اردوی خیلی خوبی داشته باشیم. خودم هم از لحاظ بدنی شرایط خوبی دارم و تلاش می‌کنم در اردو عملکرد خوبی داشته باشم.

او ادامه داد: از امروز تمرینات تیم ملی فوتبال ایران جدی‌تر می‌شود و برای یک دیدار خوب مقابل بولیوی آماده می‌شویم.

ابراهیمی درباره تاثیر دیدار تدارکاتی مقابل بولیوی در آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با بولیوی برای ما خیلی مهم است چراکه این تیم یک حریف چغر از آمریکای جنوبی است. بازی با بولیوی محک خوبی برای تیم ملی ایران محسوب می‌شود. متاسفانه ما یک فیفا دی را از دست دادیم، اما بولیوی حریف قدرتمندی است و بازی مقابل آن می‌تواند به تیم ملی ایران کمک کند. امیدوارم این بازی‌ها تا جام ملت‌ها ادامه داشته باشد و در نهایت در آن رقابت‌ها عملکرد موفقی داشته باشیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران درباره بالا رفتن انتظار‌ها از این تیم برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و شرایطی که اکنون در اردوی ملی پوشان کشورمان وجود دارد، بیان کرد: تیم ملی همیشه مشکلاتی داشته است و بهتر بود این مشکلات رفع می‌شد. قبل از جام جهانی هم مشکل داشتیم و الان هم چنین وضعیتی وجود دارد. امیدوارم در نهایت با همت بازیکنان، کادرفنی و تلاشمان موفق باشیم.

او افزود: تیم‌های دیگر آسیا خیلی راحت با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنند، اما متاسفانه ما چنین شرایطی نداریم. با این وجود اتحاد، همدلی و غیرت بچه‌های ما کمک کرده است همیشه موفق باشیم. در جام جهانی عملکرد خوبی داشتیم و حس خوبی است که انتظار‌ها از ما بالا است، اما باید واقعیت را هم قبول کنیم که تیم‌های دیگر هم سخت کار می‌کنند.

ابراهیمی در پایان تصریح کرد: امیدوارم با تلاش بازیکنان و کادرفنی عملکرد خوبی داشته باشیم و مردم را خوشحال کنیم. کارمان خیلی سخت است، اما با تلاش، غیرت و عملکرد خوب می‌توانیم به هدف برسیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار